Положення фестивалю-конкурсу

Положення для учасників з Львівської області
Скачати бланк заявки
Положение для участников из других стран

       ІV ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВІДКРИТИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС

ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

«ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2013»

(м. Трускавець, 8-13 січня 2013 р.)

 

Дніпропетровська обласна громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» за сприяння Трускавецької міської ради запрошує всі творчі колективи взяти участь у ІV-му Всеукраїнському відкритому фестивалі-конкурсі дитячої та юнацької творчості «ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2013».

Мета фестивалю

Розвиток дитячого хореографічного і вокального мистецтва, розширення репертуару і підвищення професійної майстерності юних танцюристів і вокалістів.

Завдання фестивалю

  • §Розвиток і популяризація хореографічного та вокального дитячого мистецтва;
  • §Обмін творчим досвідом, розвиток і укріплення творчих зв’язків;
  • §Підвищення професійного рівня керівників-педагогів хореографічних та вокальних шкіл і колективів;
  • §Підтримка талановитих дітей та молоді в реалізації творчого потенціалу;
  • §Знайомство з різдвяними традиціями Західної України та історичною та культурною спадщиною Львівщини.

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ

8 січня   Вівторок

Приїзд колективів, розміщення, знайомство з м. Трускавець. Вечір знайомства і дружби фестивалю, дискотека для учасників. Нарада керівників колективів і оргкомітету фестивалю.

9 січня   Середа

Урочиста хода учасників і Церемонія відкриття фестивалю на Центральній площі міста. Концерт Відкриття фестивалю в одному із концертних залів санаторіїв м. Трускавець (склад учасників і програма концерту визначається режисером фестивалю).

10 січня  Четвер

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – І блок. Вільний час, за бажанням – екскурсії, майстер-класи.

11 січня  П’ятниця

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – ІІ блок. Вільний час, за бажанням – екскурсії, майстер-класи. Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю.

12 січня  Субота

Підготовка до Гала-концерту. Заключний Гала-концерт і нагородження переможців фестивалю.

13 січня  Неділя

Вільний день, роз’їзд колективів.

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів. Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб. Графік додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

Номінації фестивалю                                          

1. Хореографія (соло, дуети, ансамблі)          2. Вокал (соло, дуети, ансамблі, хорові колективи)                       

    1.1. Народний танець                                           2.1. Естрадний вокал

    1.2. Народний стилізований танець                   2.2. Народний вокал                           

    1.3. Класичний танець                                         2.3. Академічний вокал         

    1.4. Сучасна хореографія                                    2.4. Фольклор, обрядові театри

    1.5. Естрадна хореографія                                               

    1.6. Бальна хореографія (тільки ансамблі)                                                            

ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ

(для хореографії і вокалу)

      1. Молодша (до 9 років)

2. Середня (10-13 років)

      3. Старша (14-17 років) 

      4. Молодіжна (18-25 років)

      5. Змішана

ОРГАНІЗАЦІЙНІ  ВИМОГИ

Хореографія 

1. Хореографічні колективи представляють не більш ніж 2 композиції (допускається один номер) в номінації  і віковій категорії загальною тривалістю не більш ніж 8 хвилин. Колектив має право представити для оцінки журі не більше 4-х номерів (у всіх номінаціях та вікових категоріях);

2. При подачі заявки необхідно надати творчу біографію колективу обовязково українською мовою, а також якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

3. Критерії оцінок:

- техніка і майстерність виконання;

- оригінальність постановки, композиція;

- підбір і відповідність музичного супроводу;

- підбір і оригінальність костюмів.

Вокал

1. Вокалісти (солісти, дуети) надають 2 композиції загальною тривалістю не більше 8 хвилин.

2. Вокальні ансамблі надають 2 твори загальною тривалістю не більше 12 хвилин. Ансамбль має право надати для оцінки журі не більше 4-х номерів (у всіх номінаціях і вікових категоріях).

3. При подачі заявки необхідно надати творчу біографію вокаліста або колективу обов’язково українською мовою, а також якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

4. Критерії оцінок:

- чистота інтонації, чіткість дикції;

- ознаки голосу (тембр, сила, діапазон);

- артистизм, передача образу і поведінка на сцені, культура виконання;

- відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії учасника;

- естетика костюмів і реквізиту.

Загальні вимоги

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

д) Не допускається виступ вокалістів на конкурсній програмі під фонограму «плюс», крім виступів на відкритому повітрі.

е) Кількість учасників колективу не обмежена.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

- Носіями фонограм є МD або CD з високою якістю звуку. Рекомендується мати декілька видів носіїв. Кожен звукозапис має бути на окремому носієві із вказівкою назви твору, назви ансамблю (прізвища соліста) і тривалістю звучання даного твору. 

- Подача фонограм звукорежисерові відбувається самостійно за 2 номери до виступу на будь-якому фестивальному заході.

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ

Виступи хореографічних колективів та вокальних виконавців переглядають професійні фахівці з числа заслужених діячів культури, народних артистів, продюсерів. Оргкомітет затверджує склад журі окремо для кожної фестивального майданчика (вокал, хореографія). Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі може не присуджуватися.

НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

  • ØРезультати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження хореографічних колективів та вокалістів проводиться за номінаціями та віковими категоріями, присуджуються дипломи лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню. Кращий хореографічний колектив та вокальний виконавець отримують Гран-прі фестивалю. Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами.
  • ØДопускається дублювання призових місць за результатами конкурсу.
  • ØНе всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Про участь у Гала-концерті буде повідомлено за день до нього в телефонному режимі керівнику колективу/виконавця.
  • ØЗа рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців, окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер.

УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з творчої біографією учасника  українською мовою і якісну сценічну фотографію в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника заповнюється на окремому бланку. Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2012 року на адресу оргкомітету фестивалю:

e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; факс: +38 (056) 374-28-48;

пошта: 49107, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна, 83, оф. А-5.

2. Участь у фестивалі підтверджується після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску за колектив до 15 грудня 2012 року на р/р оргкомітету фестивалю: ДОГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26009001302308 в ПАО «АКТАБАНК», МФО 307394, ОКПО 35862919. З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника)

3. Прохання вказувати номера в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. Для Церемонії відкриття фестивалю хореографічні, вокальні колективи (за бажанням) вказують один номер (з урахуванням сезонної температури). Не всі заявлені номери включаються в програму відкриття. Склад учасників та послідовність виступів на відкритті фестивалю затверджує оргкомітет та режисер фестивалю.

5. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер (з конкурсної програми чи будь-який інший) для Концерту відкриття фестивалю, що відбудеться в одному з концертних залів Трускавця. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Режисер формує програму концерту після отримання всіх заявок.

6. При заїзді керівник колектива повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, паспортні дані, № с-ва про народження).

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

Фестиваль не є комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів.

Реєстраційний внесок (хореографія, вокал):

   соло – 350 грн./чол.

   дуети – 300 грн./чол.

   колективи – 200 грн./чол.

При виступі соліста також і від колективу, оплата внеску одноразова – відповідно сольному виконанню.

Внесок включає:

- забезпечення учасників поліграфічною і сувенірною продукцією фестивалю;

- пошив фестивальної форми для учасників фестивалю і закупівля призів;

- забезпечення учасників транспортними перевезеннями під час внутрішніх фестивальних заходів;

- забезпечення творчої роботи журі і режисерської групи.

Проживання та 3-разове харчування дітей, керівників та батьків:

1. В санаторії зі зручностями на поверсі

- розміщення в 3,4-місних номерах – 165 грн

- розміщення в 5,6,7-місних номерах – 150 грн

2. В санаторії в 2,3-місних номерах зі зручностями в номері

- діти (до 14 років) – 220 грн

- дорослі – 270 грн

Наявність місць підтверджується у порядку подачі заявок.

Для супроводжуючих додатково оплачуються транспортні перевезення всередині фестивалю – 75 грн./чол.

Трансфер: Львів-Трускавець – 55 грн./чол.

За бажанням можлива екскурсія до Львова з відвідуванням Львівського Національного Академічного театру опери та балету ім. С. Крушельницької, в с. Нагуєвичі до садиби Івана Франка, в зоопарк Дрогобича та на гірськолижні спуски (ціна визначається додатково в залежності від кількості групи). У вільний час можливе відвідування басейну у спорткомплексі міста.

Вартість участі у майстер-класах буде визначена додатково.  

Проживання та харчування одного керівника, супроводжуючого групу понад 15 чоловік, здійснюється за рахунок організаторів.

 

Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2012 року. 

Заявки на участь направляються в Оргкомітет фестивалю на:

e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,

Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,

факс (056) 374-28-48

або поштою за адресою 49107, Україна, 

м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна 83, оф. А-5.