Положення фестивалю-конкурсу

Скачати бланк заявки

Скачати положення

Положення для учасників з Дніпропетровської області

Положение для участников с других стран

 

ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ  ВІДКРИТИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС

ДИТЯЧОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ЕСТРАДНО-ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА

«ЯСКРАВА АРЕНА ДНІПРОПЕТРОВСЬКА – 2013»

(м. Дніпропетровськ, Дніпропетровський державний цирк, 13-15 грудня 2013 р.)

 

Дніпропетровська обласна громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» запрошує циркові колективи, школи, студії та окремих виконавців взяти участь у ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ВІДКРИТОМУ ФЕСТИВАЛІ ДИТЯЧОГО ТА ЮНАЦЬКОГО ЕСТРАДНО-ЦИРКОВОГО МИСТЕЦТВА «ЯСКРАВА АРЕНА ДНІПРОПЕТРОВСЬКА– 2013», що присвячений зимовому дитячому святу Дню Святого Миколая та відбувається на легендарній арені Дніпропетровського державного цирку.

 

Мета фестивалю

Пропаганда та розвиток циркового мистецтва в авторських програмах та окремих номерах різних жанрів. Виховання в кращих традиціях циркової школи, розширення репертуару та підвищення майстерності юних артистів цирку.

 

Завдання фестивалю-Конкурсу

  • розвиток та популяризація циркового мистецтва;
  • обмін творчим досвідом,обмін та укріплення творчих з в’язків;
  • підвищення професійного рівня керівників – педагогів студій, шкіл та колективів;
  • підтримка талановитих дітей та молодь в реалізації творчого потенціалу.

Номінації фестивалю-Конкурсу

1. Жонглювання (соло, група)

1.1 Обручі

1.2 Антипод  

1.3 Діаболо

1.4 Класичне жонглювання

1.5 Важкоатлетичне жонглювання                                                          

2. Гімнастика (соло, група)                

2.2.Повітряна гімнастика

2.2.1. Кільце

2.2.2. Трапеція

2.2.3. Полотна

2.2.4. Петлі

2.2.5. Корд де парель

2.3.Партерна гімнастика

2.3.1. На столі

2.3.2. На кільці

2.3.3. На турніку

3. Акробатика (соло, група)

3.1.Стрибкова

3.2.Силова

3.3. Каучук

4. Еквілібр (соло, група)

4.1. На столі

4.2. На котушках

4.3. На дроті

4.4. На драбині

4.5. На моноциклах

5. Дресирування тварин (соло, група)

6. Фокуси та ілюзія (соло, група)

7. Клоунада (соло, група)

8. Оригінальній жанр

9. Спортивно-естрадний танець:

- спортивний рок-н-рол;

- естетична гімнастика.

 

ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ:

  •   молодша – до 9 років;
  • середня – 10-13 років;
  •  старша – 14-17 років;
  • молодіжна – 18-25 років (також запрошуються студенти, професійні артисти!);
  • змішана – до 50 %.

 

КОНКУРСНІ ВИМОГИ

1. Солісти представляють 1 номер в одній номінації і віковій категорії тривалістю не більше 3,5 хвилин. За бажанням солісти мають право представити на розгляд журі всього 2 номери у різних номінаціях.

2. Ансамблі та групи  представляють 1 номер в одній номінації і віковій категорії тривалістю не більше 3,5 хвилин. За бажанням ансамблі та групи  мають право представити на розгляд журі всього 2 номери у різних номінаціях та вікових категоріях. Номери від солістів, що входять до складу ансамблю чи групи не враховуються при загальному переліку номерів групи.

3. УВАГА! У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму або виступ.

4. При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію учасника в електронному варіанті.

5. Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок.

6. Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі.

7. Вікова категорія групи заявляється залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій категорії може становити не більше 30%);

8. Кількість учасників колективу не обмежена.

9. Загальні критерії оцінки виступів: артистизм, оригінальність постановки, майстерність виконання, відповідність музичного супроводу, підбір і оригінальність костюмів та реквізиту, відповідність репертуару віковій категорії учасників, якість виконання трюків, кількість предметів (жонглювання), вміння дресирувальника спілкуватись з тваринами (дресирування), акторська майстерність (клоунада).

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

1. Носіями фонограм є USB-носії або CD з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв. За якість і збереження фонограм відповідає керівник колективу. Подача фонограм звукорежисерові відбувається самостійно за 3 номери до виступу на будь-якому фестивальному заході.

2. Виступ номерів з використанням живого вогню або битого скла НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ. Виконання трюків великої складності та небезпеки, без необхідної страховки ЗАБОРОНЕНО.

3. Мати технічні паспорти на реквізит, підвіски та обладнання ОБОВ`ЯЗКОВО.

4. ОБОВ`ЯЗКОВЕ підписання зобов’язання про відповідальність та дотримання техніки безпеки перед установкою реквізиту для виконання номерів: повітряна гімнастика (акробатика, еквілібристика) з використанням електричного приладдя.

5. Репетиція перед конкурсом є обмеженою в часі і виконується без фонограм.

 

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ 

 

Виступи циркових колективів переглядають фахівці з числа заслужених діячів культури, артисти цирку. Оргкомітет затверджує склад журі. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі або інші призові місця можуть не присуджуватися.

 

 

ГАЛА-КОНЦЕРТ ТА НАГОРОДЖЕННя УЧАСНИКІв ФЕСТИВАЛЮ

  • Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Оцінювання учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями, присуджуються дипломи лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню. Кращий виконавець стає володарем Гран-прі фестивалю. Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами.
  • Допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу.
  • Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту.
  • За рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер. 

 

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією учасника в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника заповнюється на окремому бланку. Подача заявок здійснюється до 28 листопада 2013 року на адресу оргкомітету фестивалю:

e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

факс: +38 (056) 374-28-48

пошта: 49107, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна, 83, оф. А-5.

2. Участь у фестивалі підтверджується після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску за колектив  та 30% від вартості проживання до 3 грудня 2013 року на р/р оргкомітету фестивалю: ДОГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26009001302308 в ПАО «АКТАБАНК», МФО 307394, ОКПО 35862919. З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника)

3. Прохання вказувати номери в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. При заїзді колектив повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, паспортні дані, № с-ва про народження).

 

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

Фестиваль є некомерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів для:

- виготовлення поліграфічної продукції;

- виготовлення сувенірної продукції;

- закупівлі призів;

- транспортних перевезень учасників у фестивальні дні.

  • Реєстраційний внесок:

соло – 200 грн. з учасника.

група – 100 грн. з учасника.

При виступі соліста також і у складі групи – оплата внеску лише один раз за сольне виконання.

  • Проживання та харчування:

Для учасників з інших міст та країн пропонується проживання (4-місне розміщення зі зручностями на поверсі) + 2-разове харчування –140 грн./на добу.

В конкурсний день та в день Гала-концерту можливо додатково замовити обіди в їдальні цирку – вартість 35 грн.

  • Супроводжуючі, що входять до складу фестивальної групи , не сплачують реєстраційний внесок, але  додатково оплачують транспортні внутрішні перевезення – 60 грн./чол.
  • За бажанням можливе проживання колективів більшої кількості діб, а також можна замовити оглядову екскурсію містом, відвідати планетарій та історичний музей.
  • Трансфер с автовокзалу чи залізничного вокзалу на базу поселення – 30 грн./чол.

Вхід на Гала-концерт для супроводжуючих здійснюється за запрошеннями, які замовляються при поданні заявки на участь. Вартість запрошення – 30 грн./чол.

Проживання та харчування одного керівника, супроводжуючого групу 20 чоловік, здійснюється за рахунок організатора

 

ПРОГРАММА ФЕСТИВАЛЮ

13 грудня    П’ятниця

 

Приїзд колективів, розміщення, знайомство з м. Дніпропетровськ. Установчі збори оргкомітету і керівників колективів. «Відкриття» фестивалю – вечір знайомств, ігрова програма. Розміщення реквізиту, підготовка до конкурсу.

14 грудня    Субота

 

Репетиція та конкурсний перегляд на арені Дніпропетровського державного цирку.

15 грудня   Неділя

Методична підсумкова нарада членів журі та керівників колективу за підсумками конкурсу. Підготовка до гала-концерту. Гала-концерт фестивалю, нагородження учасників. Від’їзд учасників фестивалю.

Організатори фестивалю залишають за собою право змінювати порядок проведення заходів.

 

 

 

ЗАЯВКА

Назва колективу/ПІБ учасника _________________________________________________________

Країна, область, місто­­­­­­­­­­­­­­­­­_________________________________________________________________

П.І.Б. Керівника______________________________________________________________________

Загальна кількість групи_______________________________________________________________

Кількість учасників фестивалю ____(загал.           )______(дів.          )________(хлоп.         )________

Кількість супроводжуючих  ____(загал.         )_____(жін.          )______(чол.           )______________

Кількість керівників ____(загал.           )_____(жін.           )______(чол.           )___________________

Контактний телефон керівника (моб., інш.)________________________________________________

Заклад, школа, структура, де працює колектив _________________________________________________________

Факс________________________________________________________________________________

e-mail_______________________________________________________________________________

Місто прибуття _________________Дата, час, № поїзду, вагону ______________________________

Місто від'їзду___________________Дата, час, № поїзду, вагону ______________________________

Кількість осіб на поселення ____________________________________________________________

Кількість осіб для трансферу з ж/д вокзалу на базу поселення_____________­­­­­­­­­­­­___________________________________

Кількість запрошень на гала-концерт для супроводжуючих (не враховуючи керівника та учасників) ____

 

Разом із заявкою надається якісна сценічна фотографія в електронному варіанті. Прохання вказувати номери для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу.

 Номери колективу для перегляду журі

Назва номеру

Номінація

Вікова категорія

Тривалість

Кількість учасників

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

                                                                                                  

Деталі харчування в день приїзду та від’їзду

 

14.12

день конкурсу

15.12

день Гала-концерту

Кількість обідів

 

 

 

 

 

Подача заявок здійснюється до 28 листопада 2013 року. 

 

Заявки на участь направляються в Оргкомітет фестивалю на: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,

 

Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,  факс (056) 374-28-48 або поштою за адресою 49107, Україна, 

 

м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна 83, оф. А-5.