Положення фестивалю-конкурсу

Скачати положення

Положення для учасників зі Львівської області

Положение для участников из других стран

Скачати бланк заявки

 

 

V ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВІДКРИТИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС

ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

«ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2014»

(м. Трускавець, 8-13 січня 2014 р.)

Дніпропетровська обласна громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» за сприяння Трускавецької міської ради запрошує всі творчі колективи взяти участь у V-му Всеукраїнському відкритому фестивалі-конкурсі дитячої та юнацької творчості «ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2014», що відбудеться у казковому курорті Прикарпаття у період зимових канікул та Різдвяних свят.

Мета фестивалю

Розвиток дитячого хореографічного і вокального мистецтва, розширення репертуару і підвищення професійної майстерності юних танцюристів і вокалістів.

 

Завдання фестивалю

  • Розвиток і популяризація хореографічного та вокального дитячого мистецтва;
  • Обмін творчим досвідом, розвиток і укріплення творчих зв’язків;
  • Підвищення професійного рівня керівників-педагогів хореографічних та вокальних шкіл і колективів;
  • Підтримка талановитих дітей та молоді в реалізації творчого потенціалу;
  • Знайомство з різдвяними традиціями Західної України та історичною та культурною спадщиною Львівщини.

 

Номінації фестивалю

1. Хореографія (соло; мала форма – до 5 учасників; ансамбль – від 6 учасників)          

    1.1. Народний танець                                           

    1.2. Народний стилізований танець                                                                

    1.3. Класичний танець                                         

    1.4. Сучасний танець                                  

    1.5. Естрадний танець                                              

    1.6. Бальна хореографія (тільки ансамблі)  

2. Вокал (соло; мала форма – до 5 учасників; ансамбль – від 6 учасників)          

2.1. Естрадний вокал     

2.2. Народний вокал  (в тому числі і фольклор)         

2.3. Фольклорні колективи, обрядові театри         

                                                      

ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ

(для хореографії і вокалу)

      1. Молодша (до 9 років)

 2. Середня (10-13 років)

      3. Старша (14-17 років)       

      4. Молодіжна (18-25 років)

      5. Змішана

 

КОНКУРСНІ  ВИМОГИ

Хореографія 

1. Учасники представляють не більш ніж 2 композиції (допускається один номер) в номінації  і віковій категорії загальною тривалістю не більш ніж 8 хвилин. Колектив має право представити для оцінки журі не більше 4-х номерів (у всіх номінаціях та вікових категоріях);

2. При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію в електронному варіанті. Фотографії недостатньої якості не будуть включені до друку!

3. Критерії оцінок:

- техніка і майстерність виконання;

- оригінальність постановки, композиція;

- підбір і відповідність музичного супроводу;

- підбір і оригінальність костюмів.

Вокал

1. Вокальні солісти та малі форми надають 2 різнопланові композиції в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин. Допускається виконання одного номеру.

2. Вокальні ансамблі, колективи надають 2 твори загальною тривалістю не більше 10 хвилин. Ансамбль має право надати для оцінки журі не більше 4-х номерів (у всіх номінаціях і вікових категоріях).

3. При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію в електронному варіанті. Фотографії недостатньої якості не будуть включені до друку!

4. Критерії оцінок:

- чистота інтонації, чіткість дикції;

- ознаки голосу (тембр, сила, діапазон);

- артистизм, передача образу і поведінка на сцені, культура виконання;

- відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії учасника;

- естетика костюмів і реквізиту.

Загальні вимоги

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

д) Не допускається виступ вокалістів на конкурсній програмі під фонограму «плюс», крім поза конкурсних виступів на відкритому повітрі.

е) Кількість учасників колективу не обмежена.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Носіями фонограм є МD, CD або флешки з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути записана на окремому носієві із вказівкою  назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалістю її звучання. Подача фонограм звукорежисерові відбувається за 2 номери до виступу на будь-якому фестивальному заході. За якість і збереження фонограм відповідає керівник колективу.

 

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ

Виступи хореографічних колективів та вокальних виконавців переглядають професійні фахівці з числа заслужених діячів культури, народних артистів, артистів естради, продюсерів. Оргкомітет затверджує склад журі окремо для кожної фестивального майданчика (вокал, хореографія). Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі може не присуджуватися.

 

НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

 Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження хореографічних колективів та вокалістів проводиться за номінаціями та віковими категоріями, присуджуються дипломи лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню. Кращий хореографічний колектив та вокальний виконавець отримують Гран-прі фестивалю. Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами.

  •  Допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу.
  • Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Про участь у Гала-концерті буде повідомлено за день до нього в телефонному режимі керівнику колективу/виконавця.
  •  За рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців, окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер. 

 

УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника заповнюється на окремому бланку. Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2013 року на адресу оргкомітету фестивалю:

e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; факс: +38 (056) 374-28-48;

пошта: 49107, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна, 83, оф. А-5.

2. Участь у фестивалі підтверджується після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску за колектив  та 30% від суми  за проживання до 15 грудня 2013 року на р/р оргкомітету фестивалю: ДОГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26009001302308 в ПАО «АКТАБАНК», МФО 307394, ОКПО 35862919. З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника). У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.

3. Прохання вказувати номера в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. Для Церемонії відкриття фестивалю хореографічні, вокальні колективи за бажанням вказують один номер (з урахуванням сезонної температури). Не всі заявлені номери включаються в програму відкриття. Склад учасників та послідовність виступів затверджує оргкомітет та режисер фестивалю.

5. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер (з конкурсної програми чи будь-який інший) для Концерту відкриття фестивалю, що відбудеться в одному з концертних залів Трускавця. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Режисер формує програму концерту після отримання всіх заявок.

6. При заїзді керівник колективу повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, паспортні дані, № с-ва про народження).

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

Фестиваль не є комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів.

Реєстраційний внесок з учасника (хореографія, вокал):

   соло, дует – 350 грн./чол.

   мала форма (3-5 учасників) – 300 грн./чол.

   ансамбль (від 6 учасників) – 250 грн./чол.

При виступі соліста також і від колективу, оплата внеску одноразова – відповідно сольному виконанню.

Внесок включає:

- забезпечення учасників поліграфічною і сувенірною продукцією фестивалю;

- пошив фестивальної форми для учасників фестивалю і закупівля призів;

- забезпечення учасників транспортними перевезеннями під час внутрішніх фестивальних заходів;

- забезпечення творчої роботи журі і режисерської групи.

Супроводжуючі (батьки, родичі, що входять до складу фестивальної групи) не оплачують реєстраційний внесок, але додатково оплачують 90 грн./чол.  - транспортні перевезення всередині фестивалю та вхідні квитки на концерт «Зірковий вечір в Яскравій країні».

Для учасників фестивалю та супроводжуючих на дні фестивалю пропонуються різні категорії поселення та 3-разове харчування в санаторіях та пансіонатах м. Трускавець:

1. В санаторії зі зручностями на поверсі

- розміщення в 3,4-місних номерах – 170 грн/чол. на добу

- розміщення в 5,6,7-місних номерах – 155 грн/чол. на добу

2. В санаторії в 2,3-місних номерах зі зручностями в номері

- діти (до 14 років) – 220 грн/чол. на добу

- дорослі – 270 грн/чол. на добу

Наявність місць підтверджується у порядку подачі заявок.

Трансфер: Львів-Трускавець – 60 грн./чол.

За бажанням додатково можлива екскурсія до Львова з відвідуванням Львівського Національного Академічного театру опери та балету ім. С. Крушельницької, в с. Нагуєвичі до садиби письменника Івана Франка, в зоопарк Дрогобича та на гірськолижні спуски (ціна визначається додатково в залежності від кількості групи). У вільний час можливе відвідування басейну у СПА-комплексі міста. Вартість участі у майстер-класах буде визначена додатково.  

Проживання та харчування одного керівника, супроводжуючого групу понад 15 чоловік, здійснюється за рахунок організаторів.

 

Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2013 року. 

Заявки на участь направляються в Оргкомітет фестивалю на:

e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,

Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,

факс (056) 374-28-48

або поштою за адресою 49107, Україна, 

м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна 83, оф. А-5.