Положення фестивалю-конкурсу сучасної творчості

Скачати бланк заявки

Скачати положення

Скачати положення для учасників із Закарпатської області

 

I ВІДКРИТИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС

СУЧАСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

«ЯСКРАВА КРАЇНА» ЗАКАРПАТТЯ – 2014»

 

Запрошуємо Вас відвідати Закарпаття,

край, де проживають представники близько 70 різних національностей,

край, що межує одночасно з 4 європейськими країнами: Польщею, Угорщиною, Словаччиною, Румунією,

край гірських долин, водопадів, озер і замків.

Вас обов’язково вразить Закарпаття своєю багатою різноманітністю! 

 

 

Місце: м. Ужгород, Закарпатський обласний державний український музично-драматичний театр, Закарпатська обласна філармонія, Закарпатський музей народної архітектури та побуту.

Час: 25-28 жовтня 2014р. 

Організатор: Громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» 

Під патронатом: Управління культури Закарпатської обласної державної адміністрації 

Учасники: до участі запрошуються  хореографічні та вокальні дитячі, юнацькі та молодіжні творчі колективи, а також солісти та малі форми, що працюють в різних жанрах сучасного мистецтва. 

Мета фестивалю: Фестиваль відбувається з метою підтримки, розвитку, популяризації  в широких колах дитячої та молодіжної творчості, підвищення професійної майстерності юних артистів та виявлення найбільш сильних виконавців в різних напрямках мистецтва. 

Завдання фестивалю-конкурсу:

  • §Розвиток хореографічного, вокального дитячого та юнацького мистецтва;
  • §Обмін творчим досвідом і творчими досягненнями між колективами, керівниками і встановлення творчих контактів;
  • §Підвищення професійного рівня керівників-педагогів дитячих колективів;
  • §Підтримка талановитих дітей та молоді в реалізації творчого потенціалу;
  • §Виховання художнього смаку у підростаючого покоління;
  • §Знайомство з історичною та культурною спадщиною Закарпаття.

 

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ:

25.10 Субота – День відкриття фестивалю

Приїзд колективів, розміщення, екскурсія по м. Ужгород. Установчі збори керівників колективів і оргкомітету фестивалю. Урочистий концерт відкриття фестивалю.

26.10 Неділя – 1 Конкурсний день

Конкурсна програма за жанровими номінаціями.

27.10 Понеділок – 2 Конкурсний день

Продовження конкурсної програми. У вільний час можливі екскурсії.

28.10 Вівторок - День Гала-концерту і завершення фестивалю

Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю за підсумками конкурсу. Підготовка до Гала-концерту. Заключний Гала-концерт та нагородження учасників. Від’їзд учасників.

 

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Участь колективу в 1й чи 2й конкурсний день визначається оргкомітетом після прийому всіх заявок.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

У вільний час можлива організація екскурсій в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино. Графік оглядових екскурсій та додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

 

 

НОМІНАЦІЇ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ:

Хореографія  

1.1. Джаз, джаз-модерн, модерн, контемпорарі.

1.2. Street dance/ Сучасний спортивний танець (hip-hop, techno-club dance, disco dance, break dance, funky styles (popping, locking), house, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури).

1.3. Dance show/ Танцювальне шоу (синтез стилів із загальним сюжетом, ідеєю, танець повинен бути яскравим або мати елементи шоу).

1.4. Естрадний танець

1.5.       Tap dance/ Степ, чечітка.

1.6.       Бальна хореографія

Вокал

2.1. Естрадний вокал

2.2. Академічний вокал

 

Кількісний склад (для всіх номінацій)

соло (1 учасник);

дует або пара (2 учасників);

мала група (3-5 учасників);

формейшн або ансамбль (6 і більше учасників);

хор.

Кількість учасників колективу необмежена

 

Вікові категорії (для всіх номінацій)

  1. 1.молодша – до 9 років;
  2. 2.середня – 10-13 років;
  3. 3.старша – 14-17 років;
  4. 4.молодіжна – 18-25 років;
  5. 5.змішана.

Для хорових колективів

7-12 років (I); 12-17 років (II); 17-25 років (ІІІ);  змішана.

 

КОНКУРСНІ ВИМОГИ:

Хореографія:

1.Учасники представляють 2 композиції (допускається один номер) в одній номінації  і віковій категорії загальною тривалістю не більш ніж 8 хвилин.

Від колективу, ансамблю, малої групи  можна заявити максимум 4 номери в різних номінаціях чи вікових категоріях.

Від соліста чи дуету можна заявити максимум 1 чи 2 номери в різних номінаціях чи вікових категоріях.

2. Разом з заявкою необхідно надати якісну сценічну фотографію учасника в електронному варіанті. Фотографії поганої якості та надіслані невчасно не будуть надруковані у фестивальному журналі!

3. Критерії оцінок: техніка і майстерність виконання; оригінальність постановки, композиція; підбір і відповідність музичного супроводу; підбір і оригінальність костюмів.

 

Вокал:

1. Вокальні солісти, дуети та малі форми надають 2 різнопланові композиції в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин. Допускається виконання одного номеру.

2. Вокальні ансамблі, хорові колективи надають 2 твори загальною тривалістю не більше 10 хвилин. Ансамбль має право надати для оцінки журі не більше 4-х номерів (у різних номінаціях і вікових категоріях).

3. Для академічних хорових колективів у віковій категорії 7-12 років - допускається 2-голосся,  12-17 років – обов’язково 3-голосся, 17-25 років – обов’язково 4-голосся.

4. Разом з заявкою необхідно надати якісну сценічну фотографію учасника в електронному варіанті. Фотографії поганої якості та надіслані невчасно не будуть надруковані у фестивальному журналі!

5. Критерії оцінок: чистота інтонації, чіткість дикції; ознаки голосу (тембр, сила, діапазон); артистизм, передача образу і поведінка на сцені, культура виконання;  відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії учасника; естетика костюмів і реквізиту.

 

Загальні вимоги для всіх номінацій

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікова категорія ансамблю заявляється залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

д) Не допускається виступ вокалістів на конкурсній програмі під фонограму «плюс».

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:

Носіями фонограм є CD-диски (аудіо-формат) або USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути підписана із вказівкою  назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалості її звучання. Прохання, щоб на носії були лише фестивальні фонограми (без будь-яких інших фото, документів, музики)! Це ускладнює роботу звукорежисера. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. У випадку перевищення вказаного в заявці часу виступу журі мають право зупинити фонограму!

 

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ:

Виступи учасників переглядають високоповажні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів, продюсерів. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає.

 

НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

  • Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями. Присуджуються дипломи абсолютного переможця - володаря «Гран-прі»; лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню; дипломанта та учасника фестивалю.  Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.
  • За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.
  • Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів.
  • За рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців, окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер.

 

УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника заповнюється окремо. Подача заявок здійснюється до 10 жовтня 2014 року по e-mail: riakit@gmail.com, e-mail: jaskrava.kraina@gmail.com, факсу (056) 374-28-48.

2. Участь у фестивалі підтверджується після внесення передплати у розмірі 50% від загальної пакетної вартості до 15 жовтня 2014 року на р/р оргкомітету фестивалю: ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911 в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919. З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника).

3. В заявці просимо вказувати номери для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер (з конкурсної програми чи будь-який інший) для участі в концерті відкриття фестивалю 25 жовтня. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Склад учасників та послідовність виступів затверджує оргкомітет та режисер фестивалю після прийому всіх заявок.

5. При заїзді і поселенні керівник колективу повинен надати список групи (П.І.Б., дата народження, №  і серія паспорта або свідоцтва про народження).

 

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

Пакет А: 1000 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  за умовами положення у складі колективу;

проживання в готелі в 2-3 місних номерах зі зручностями 4 дні/3 ночі;

2 разове харчування (сніданок + вечеря), починаючи 25.10 з вечері, закінчуючи 28.10 сніданком + додат.обідом.

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

фуршет для керівників;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу.

 

Пакет B: 650 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  за умовами положення у складі колективу;

проживання в готелі в 2-3 місних номерах зі зручностями 3 дні/2 ночі;

2 разове харчування (сніданок + вечеря), починаючи 26.10 з вечері, закінчуючи 28.10 сніданком + додат.обідом.

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

фуршет для керівників;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу. 

 

Важливо:

Розрахункова година в готелі 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату.

Наявність місць підтверджується в черговості подачі заявок.

При бажанні учасника виступити сольно чи в дуеті – доплата +100грн.

 

За бажанням групи додатково можна замовити:

Трансфер з залізничного чи автовокзалу на базу поселення.

Додаткові екскурсії в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино.

Вартість розраховується індивідуально за кількістю групи.