Регламент конкурсу традиційних мажореток

Скачати положення

Положення для учасників зі Львівської області

Скачати бланк заявки

Регламент конкурсу традиційних мажореток

у рамках

І Міжнародного фестивалю-конкурсу оркестрів,

інструментальних ансамблів і мажореток

«Яскрава Симфонія Прикарпаття»

м. Трускавець, 27-29 (30) червня 2014р.

 

Місце: курортне місто  Прикарпаття  Трускавець. Центральна міська сцена і літні відкриті майданчики міста, концертні зали санаторіїв міста. 

Час: 27-29 (30) червня 2014р. 

Присвячено: до Дня Конституції України 28 червня. 

Організатор: Громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» 

Під патронатом: Трускавецької міської ради та Міського Голови Руслана Козиря. 

Учасники: артистичні групи (традиційні мажоретки) дитячих і дорослих вікових груп (та оркестри (дитячі, студентські, муніципальні, аматорські і професійні),  інструментальні ансамблі  (середніх шкіл, коледжів, центрів позашкільної освіти, закладів культури і музичних шкіл та ін.) 

Цілі і завдання: Фестиваль  проводиться з метою підтримки, розвитку і популяризації в широких колах інструментального жанру, оркестрової музики, традиційних мажореток і виявлення найбільш сильних виконавців в цих напрямках мистецтва. 

Основні завдання фестивалю:

- обмін творчим досвідом і творчими досягненнями між колективами, керівниками і встановлення творчих контактів;

- вдосконалення професійної підготовки музикантів і мажореток;

- виховання художнього смаку у підростаючого покоління;

- виявлення та заохочення кращих учасників;

- знайомство з історичною та культурною спадщиною Трускавця.

 

Програма фестивалю

27.06 п’ятниця – День відкриття фестивалю

Заїзд учасників фестивалю. Розселення. Відпочинок. Організаційні збори керівників колективів. Марш-парад оркестрів, дефіле артистичних груп (мажореток), церемонія і  концерт відкриття фестивалю на центральній площі міста. Вечірня розважальна програма для учасників фестивалю.

28.06 субота – Конкурсний день

Конкурсні перегляди учасників. Благодійні концерти для відпочиваючих в санаторіях  і на відкритих майданчиках міста.

29.06 неділя – День Гала-концерту і завершення фестивалю

Творчі зустрічі керівників. Круглий стіл з членами журі. Підведення підсумків. Великий гала-концерт і нагородження учасників фестивалю.

30.06 понеділок – День роз’їзду учасників фестивалю

День відпочинку, екскурсій. Роз’їзд учасників за індивідуальними графіками.

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право  змінювати порядок проведення заходів. Можливий заїзд колективів на більшу кількість днів. У вільний час можлива організація екскурсій по Трускавцю, у Львів, в с. Нагуєвичі до садиби Івана Франка, в заповідник і місто-фортецю Тустань, в зоопарк Дрогобича, відпочинок в СПА-комплексі «Молдова». 

 

Конкурсні умови

До участі запрошуються традиційні мажоретки та барабанщиці – артистичні групи від 8 до 25 осіб.

Кожна група, що бере участь у конкурсі, має представити Дефіле і Виступ на подіумі.

В Дефіле і у Виступі на подіумі в рамках однієї секції беруть участь одні і ті ж учасники.

1.Дефіле (Марш-парад)

Тривалість 3 хв. Довжина траси 100 м, ширина 6 м

2.Виступ на подіумі

Тривалість 2,45-3 хв. без урахування часу на вхід/вихід. Дзеркало сцени 12*12 м (10*10м)

 

Вікові групи:

Кадетки  8-12 років

Юніорки  13-15 років

Сеньорки  16 років і більше

Змішана група

Невідповідність віковій групі може складати не більше 30%.

 

Секції-номінації конкурсу:

1.Батон

2.Помпон

3.Прапор

4.Барабанщиці

 

Реквізити і учасники конкурсу

1.Секція «Батон»

1 або 2 «батони» для кожної мажоретки

Виступають тільки дівчата

 

2.Секція «Помпон»

2 «помпони» для кожної мажоретки. Хлопці виступають з браслетом (помпон кріпиться на зап’ястку)

Під сам виступу можна міняти помпон на помпон іншого кольору

Під час виконання підтримок і для обміну помпонами дозволяється класти помпон на підлогу на декілька секунд з метою безпеки виконання елементів

Використання іншого реквізиту не допускається

 

3.Секція «Прапор»

1 або 2 «прапори» для кожної мажоретки

Виконуються всі елементи, які реально виконати з цим реквізитом. Допускається вільний вибір елементів.

 

4.Секція «Барабанщиці»

Використовуються барабан і 1 або 2 барабанні палички

Допускається комбінація барабанів з іншим реквізитом

Додатково можуть використовуватися й інший реквізит, наприклад, таблички з назвами колективу, міста, спонсорів. Але вони не використовуються у конкурсному виступі і не розміщуються на подіумі чи трасі марш-параду.

 

Порядок проведення Марш-параду Дефіле:

1.Початок марш-параду – вихід на старт

Група знаходиться перед початком 100м перед старт-лінією

Інші групи не повинні стояти безпосередньо за стартуючими

Час виступу починається з початком звучання музики. До цього не можна перетинати старт-лінію.

 

2.Прохід марш-параду

Характер дисципліни: виконується маршевим шагом, техніка шагу повинна відповідати ритму музики, елементи спортивного танцю необхідно скоротити до мінімуму, під час марш-параду з «батоном» заборонені гімнастичні і акробатичні елементи – перевороти, сальто та ін.

Темп виконання: в рівному темпі на  всій трасі, хореографічні елементи на місці не допускаються, можна зупинитися на короткий час для зміни фігури маршу. Не можна використовувати стрибки в довжину, щоб подолати розрив.

Техніка шагу: шаг повинен бути ритмічним в такт музиці, висота підйому колін і стоп не регламентується. Стопи повинні бути паралельні і наступати на подушечки стоп.

 

3.Прохід фінішної лінії

Якщо після завершення музики група або її частина залишається на трасі, а не за фінішною лінією, то це помилка.

 

4.Стоп-фігура

Марш-парад вважається завершеним, коли група зупиниться за фінішною лінією в стоп-фігурі, зверненою до глядачів та журі.

 

Порядок виступу на подіумі:

1.Вихід

Дозволяється тільки після оголошення номеру ведучим

 

2.Стоп-фігура

Вихід на позицію повинен проходити без музичного супроводу, бути коротким і швидким, не повинен мати елементів хореографії і служить для  заняття вихідного положення.

 

3.Конкурсний показ

Виступ може мати елементи різних танцювальних напрямків, що поєднуються з мажоретковим кроком, що відповідають характеру музики, а також елементи вільних вправ

Якщо спортивні елементи виконує частина групи, інша частина не може стояти нерухомо.

В хореографії з «батоном» виконувати гімнастичні і акробатичні елементи заборонено.

 

4.Завершення (стоп-фігура)

Час виступу починається з моменту звучання музичного супроводу номеру і завершується, коли учасниці зупиняються в кінцевій стоп-фігурі.

 

5.Вихід з подіуму

Вихід з подіуму повинен здійснюватися без музичного супроводу, повинен бути швидким і коротким без елементів хореографії.

 

 

Умови щодо костюмів, зачісок і макіяжу учасників

1.Костюми, зачіски і макіяж учасників повинні відповідати віку учасників, реквізиту і музиці.

2.Кольори і їх комбінації в костюмах не регламентуються, капітан може мати інші кольори костюму. Костюми можуть мати індивідуальні модифікації (наприклад, народні мотиви, елементи національних костюмів тощо).

3.В секції «Батон» не допускаються брюки; живіт і спина мають бути закриті; обов’язковим є головний убір.

4.Не дозволяються прозорі блузки без підкладки.

5.Костюм не повинен мати виключно характер комбінезона, боді, гімнастичного купальнику.

6.Для юніорок і сеньорок обов’язкові чоботи, для кадеток  не обов’язково.

7.Бажано мати однакові зачіски і макіяж для всіх учасниць.

 

Журі і оцінювання конкурсантів

Склад журі затверджує оргкомітет фестивалю. Виступи учасників переглядають професійні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів. Рішення журі не оговорюються і перегляду не підлягають.

Критерії оцінювання:

- виконавська майстерність;

- техніка виконання рухів;

- музичність;

- композиційна побудова номеру;

- володіння допоміжним реквізитом.

 

Нагородження і проведення Гала-концерту

Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті.  Журі мають право присуджувати не всі призові місця, Гран-прі може не присуджуватися. Допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу.

Учасники фестивалю нагороджуються дипломами учасника, призами і пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами. Переможці конкурсу нагороджуються дипломами лауреата. Найкращий колектив стає абсолютним переможцем і отримує Гран-прі фестивалю.

Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних номерів.

 

Фінансові умови фестивалю-конкурсу

Фестиваль не являється комерційним заходом. Оргкомітет формує  фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю і спонсорських коштів, що йдуть на оплату сценічного обладнання, оформлення концертних майданчиків, роботи журі і режисерської групи, виготовлення сувенірної та поліграфічної продукції фестивалю.

Реєстраційний внесок становить: 50 грн/чол. (для груп 8-25 осіб)

Для учасників фестивалю, керівників і супроводжуючих на дні фестивалю пропонуються різні категорії проживання і 3-разове харчування в санаторіях і пансіонатах м. Трускавець:

1. В санаторії зі зручностями на поверсі  (кількість місць обмежено)

- розміщення в 3,4-місних номерах – 170-190 грн/чол. за добу

2. В санаторії в 2-місних номерах зі зручностями в номері

- діти (до 14 років) – 220 грн/чол. за добу

- дорослі – 270 грн/чол. за добу

Розрахункова година 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату.

Наявність місць підтверджується у порядку подання заявок.

Керівник на групу від 15 осіб - безкоштовно

 

За бажанням групи додаткова можлива організація:

Трансфер залізничний вокзал Львова – база поселення Трускавця – 70 грн/чол (розраховано на групу від 40 осіб)

Трансфер залізничний вокзал Трускавця – база поселення Трускавця – 10 грн/чол (розраховано на групу від 40 осіб)

Відвідування басейну в СПА-комплексі «Молдова», різні цікаві екскурсії у Львів, в с. Нагуєвичі до садиби Івана Франка, в зоопарк Дрогобича, в заповідник і місто-фортецю Тустань – вартість уточнюється додатково в залежності від кількості групи.

 

Умови участі у фестивалі-конкурсі

1.Для участі в фестивалі необхідно подати заявку разом з якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Подача заявок здійснюється до 15 червня 2014 року на адресу оргкомітету фестивалю: e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; факс: +38 (056) 374-28-48; пошта: 49107, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна, 83, оф. А-5. Фото, надіслані не в строк та поганої якості, не будуть включені в журнал фестивалю.

2. Участь у фестивалі підтверджується після внесення передплати у розмірі повного  реєстраційного внеску та 30% від вартості проживання за колектив до 15 червня 2014 року на р/р оргкомітету фестивалю: ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26009001302308 в ПАО «АКТАБАНК», МФО 307394, ОКПО 35862919. З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу). У випадку відмови учасника від участі в конкурсі реєстраційний внесок не повертається. 

3. При заїзді керівник колективу повинен мати список групи (ПІБ, дата народження, паспортні дані, № с-ва про народження).