Положення фестивалю-конкурсу

Скачати положення

Положення для учасників Закарпатської області

Скачати бланк заявки

 

 

І Всеукраїнський відкритий дитячо-юнацький хоровий фестиваль-конкурс

«Голоси Яскравої Країни»

м. Ужгород, 24 - 27 квітня 2015 р. 

 

Місце: м. Ужгород, Ужгородське державне музичне училище ім. Д. Задора, Закарпатська обласна філармонія, Закарпатський музей народної архітектури та побуту, Ужгородський замок.  

Час: 24-27 квітня 2015р. 

Організатор: Громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» 

За підтримки: Управління культури Закарпатської обласної державної адміністрації 

Мета фестивалю: Фестиваль відбувається з метою підтримки, розвитку та популяризації  в широких колах хорового мистецтва. 

Завдання фестивалю-конкурсу:

  • Збереження і розвиток традицій хорового співу, популяризація вокально-хорового мистецтва;
  • Обмін творчим досвідом, укріплення творчих зв’язків між колективами;
  • Підвищення професійного рівня вокальних і хорових колективів та їх керівників;
  • Виховання художнього смаку і культури у підростаючого покоління;
  • Знайомство з історичною та культурною спадщиною Закарпаття.

 

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ:

24.04 П’ятниця  – День відкриття фестивалю

Приїзд колективів, розміщення, екскурсія по м. Ужгород. Установчі збори керівників колективів і оргкомітету фестивалю. Урочиста церемонія відкриття фестивалю на Центральній площі міста.

25.04 Субота  – Конкурсний день

Конкурсна програма. Благодійні концерти в замку, храмі, тощо.

26.04 Неділя  – День закриття фестивалю та Гала-концерту

Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю за підсумками конкурсу. Підготовка до Гала-концерту. Заключний Гала-концерт та нагородження учасників.

27.04 Понеділок - День від’їзду

День екскурсій, відпочинку. Від’їзд учасників за індивідуальними графіками.

 

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

Графік оглядових екскурсій та додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

У вільний час можлива організація екскурсій в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино.


 

КАТЕГОРІЇ УЧАСНИКІВ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ:

  1. Вокальні ансамблі (6-12 учасників)
  2. Дитячі хорові колективи  (від 16 учасників)
  3. Молодіжні хорові колективи (від 16 учасників)

-          Однорідні:

Жіночі (дівочі)

Чоловічі (юнацькі)

-          Мішані

ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ УЧАСНИКІВ:

  1. 1.молодша – до 11 років;
  2. 2.середня – 12-15 років;
  3. 3.молодіжна – 16-25 років;

 

 

КОНКУРСНІ ВИМОГИ:

Учасники представляють програму загальною тривалістю до 15 хвилин, що складається з 3 обов’язкових творів:

1)обробка народної пісні

2)класичний твір

3)твір сучасного автора

Обов’язковим є виконання a cappella мінімум одного твору.

Виконання конкурсної програми можливе як під акомпанемент, так і під фонограму.

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

а) Оргкомітет може змінювати вікові категорії учасників залежно від отриманих заявок;

б) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити виступ конкурсантів;

в) Порядок виступів конкурсантів визначає оргкомітет;

г) За бажанням колективи можуть привозити додаткову позаконкурсну програму (до 25 хвилин) для участі в благодійних концертах в замку, храмі, а також на Церемонії відкриття фестивалю. Не всі заявлені твори можуть бути включені в такі концертні програми. Склад учасників концертів та програми затверджує оргкомітет фестивалю і своєчасно попереджає обраних учасників.

д) При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку у журнал фестивалю!

 

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ:

Виступи учасників оцінюють високоповажні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів, фахових спеціалістів. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає.

Оцінювання учасників відбувається за 10-бальною системою за наступними критеріями: інтонація і стрій, ритміка;

вокально-хорова техніка; дотримання стилістики; художня виразність; підбір репертуару.

За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.

 

НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Присуджуються дипломи абсолютного переможця - володаря «Гран-прі»; лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню; дипломанта та учасника фестивалю.  Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.

Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів. 


УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Подача заявок здійснюється до 5 квітня 2015 року по: e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; факсу (056) 374-28-48.

2. Участь у фестивалі підтверджується тільки після отриманої відповіді на заявку та після внесення передплати у розмірі 50% від вартості до 10 КВІТНЯ 2015 року  на р/р оргкомітету фестивалю:

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника).

3. В заявці просимо вказувати номери для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. В заявці учасники за власним бажанням вказують один номер для виступу на Церемонії відкриття фестивалю на Центральній площі міста 24 квітня. Не всі заявлені номери включаються в програму церемонії відкриття. Склад учасників та послідовність виступів затверджує оргкомітет та режисер фестивалю після прийому всіх заявок.

5. За власним бажанням колективи можуть привозити додаткову позаконкурсну програму, один чи більше номерів (до 25 хвилин), для участі в благодійних концертах в замку, храмі тощо. Не всі заявлені твори можуть бути включені в такі концертні програми. Склад учасників концертів та програми затверджує оргкомітет фестивалю і своєчасно попереджає обраних учасників.

6. При заїзді і поселенні керівник колективу повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, №  і серія паспорта або свідоцтва про народження).

 

ФІНАНСОВІ УМОВИ УЧАСТІ У ФЕСТИВАЛІ

Пакет А: 950 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  за умовами положення;

проживання в готелі в 2-3 місних номерах зі зручностями 4 дні/3 ночі;

2 разове харчування (сніданок + обідовечеря), починаючи 24.04 з обідовечері, закінчуючи 27.04 сніданком.

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

фуршет для керівників;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу.

 

Пакет B: 750 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  за умовами положення;

проживання у гуртожитку в блочних номерах, зручності на поверсі  4 дні/3 ночі;

2 разове харчування (сніданок + обідовечеря), починаючи 24.04 з обідовечері, закінчуючи 27.04 сніданком.

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

фуршет для керівників;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу.

 

Важливо:

Розрахункова година в готелі 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату.

Наявність місць підтверджується в черговості подачі заявок.

 

За бажанням групи додатково можна замовити:

Трансфер з залізничного чи автовокзалу на базу поселення.

Додаткові екскурсії в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино, в замок Шенборна.

Вартість трансферів та екскурсій розраховується індивідуально для кожної групи.