Положення фестивалю-конкурсу
Скачати положення для Харківської області
ІI Відкритий фестиваль-конкурс хореографічного мистецтва
«KHARKIV BEST FEST»
м. Харків, 19-20 листопада 2016
До участі запрошуються хореографічні колективи та сольні виконавці з усієї України, що працюють в різних жанрах хореографічного мистецтва, виключно володарі Гран-прі чи Лауреати І ступенів Всеукраїнських, Міжнародних, Відкритих фестивалів та конкурсів.
Організатор: КЗ «ОБЛАСНИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ТЕАТРАЛЬНО-КОНЦЕРТНИЙ ЦЕНТР» та ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА»
Завдання фестивалю:
- - виявлення найкращих виконавців хореографічного мистецтва,
- - підвищення професійної майстерності юних артистів та керівників-педагогів,
- - обмін творчим досвідом і творчими досягненнями між колективами, керівниками і встановлення творчих контактів,
- - впровадження навчального контенту, підтримка сучасних тенденцій у хореографічному мистецтві.
Програма фестивалю передбачає:
19.11 Конкурсний перегляд на сцені Театрально-концертного центру (мала сцена ХНАТОБ ім. Миколи Лисенка), авторські майстер-класи для учасників від членів журі.
20.11 Гала-концерт найсильніших, семінари, методичні наради для керівників з членами журі.
Оргкомітет фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.
Тематика і вартість майстер-класів буде оголошена додатково.
Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.
У вільний час можлива організація екскурсій.
НОМІНАЦІЇ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ:
- Народний танець
- Стилізований народний танець
- Класична хореографія
- Сучасний танець (Джаз, джаз-модерн, модерн, контемпорарі)
- Street dance/ Сучасний спортивний танець (hip-hop, techno-club dance, disco dance, break dance, funky styles (popping, locking), house, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури)
- Естрадний танець
- Tap dance/ Степ, чечітка
- Бальна хореографія
За рішенням суддів можуть бути виділені додаткові номінації - «найкраща постановочна робота», «найкращий соло-виконавець» тощо.
Кількісний склад (для всіх номінацій) соло (1 учасник); дует або пара (2 учасників); мала група (3-5 учасників); формейшн або ансамбль (6 і більше учасників). Кількість учасників колективу необмежена
|
Вікові категорії (для всіх номінацій)
Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок. Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі. Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%). |
КОНКУРСНІ ВИМОГИ:
Учасники представляють на розсуд журі 1-2 номери в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:
Носіями фонограм є USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути підписана із вказівкою назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалості її звучання. Прохання, щоб на носії були лише фестивальні фонограми (без будь-яких інших фото, документів, музики)! Це ускладнює роботу звукорежисера. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. У випадку перевищення вказаного в заявці часу виступу журі мають право зупинити фонограму!
ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ. НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ
- Виступи учасників переглядають високоповажні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів, продюсерів. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі може не присуджуватися.
- Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями. Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.
- Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів.
УМОВИ УЧАСТІ
Для участі у фестивалі необхідно:
1. подати заявку встановленого зразку
Заявка на кожного учасника (соло, ансамбль, дует) заповнюється окремо. Подача заявок здійснюється до 4 листопада 2016 року по: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..
2. разом з заявкою надіслати коротку творчу біографію, підписане фото керівника колективу та 2-3 якісних фото колективу в електронному варіанті.
Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку в офіційному каталозі фестивалю.
3. разом з заявкою надіслати СКАН-КОПІЮ 1-го чи 2-х дипломів Гран-прі або Лауреата І ступеню
Якщо ви маєте декілька дипломів Гран-прі або Лауреата І ступеню, просимо надсилати останній
4. Участь у фестивалі підтверджується тільки після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску та 30% від вартості проживання до 10 ЛИСТОПАДА 2016 рокуна р/р оргкомітету фестивалю:
РЕКВІЗИТИ |
ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911 в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919. З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника). |
У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.
ФІНАНСОВІ УМОВИ
Фестиваль не є комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів.
Реєстраційний внесок з учасника: 200 грн./чол.
При бажанні учасника виступити сольно чи в дуеті – доплата +150 грн/чол.
При бажанні виступити у додатковій номінації – доплата +50 грн/чол.
Умови розміщення на фестивалі:
Пакет А: Стандарт 590 грн./чол. включає Проживання 1 доби з 19.11 на 20.11 у готелі зі зручностями в номері; Харчування 1 сніданок, 1 обід, 1 вечеря; Транспортні перевезення за програмою фестивалю. |
Пакет В: Економ 410 грн./чол. Проживання 1 доби з 19.11 на 20.11 у готелі зі зручностями на поверсі; Харчування 1 сніданок, 1 обід, 1 вечеря; Транспортні перевезення за програмою фестивалю. УВАГА! Кількість місць обмежена, і місця розподіляються в черзі подачі заявок |
За необхідністю додатково можна замовити трансфер з залізничного вокзалу. Вартість розраховується індивідуально за кількістю групи. Розміщення колективів самостійно можливе за узгодження з оргкомітетом |
Для керівника, супроводжуючого групу понад 15 чоловік, проживання і харчування безкоштовнІ.