Положення фестивалю-конкурсу

Скачати положення

Положення для учасників зі Львівської області

Скачати бланк заявки

 

 Громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» за сприяння Трускавецької міської ради

 запрошує хореографічні та вокальні творчі колективи і сольних виконавців взяти участь у

VІI ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ВІДКРИТОМУ ФЕСТИВАЛІ-КОНКУРСІ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

«ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2016»

м. Трускавець, 8-13 січня 2016 р.

 

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ

8 січня   П’ятниця

Приїзд колективів, розміщення, знайомство з м. Трускавець. Вечір знайомства і дружби фестивалю, дискотека для учасників. Організаційна нарада керівників колективів і оргкомітету фестивалю.

9 січня  Субота

Урочиста хода учасників і Церемонія відкриття фестивалю на Центральній площі міста. Концерт Відкриття фестивалю в одному із концертних залів санаторіїв м. Трускавець (склад учасників і програма концерту визначається режисером фестивалю).

10 січня  Неділя

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – І блок.

Вільний час, за бажанням – екскурсії, майстер-класи.

11 січня  Понеділок

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – ІІ блок.

Зірковий вечір в Яскравій країні (концерт за участю членів журі, зірок естради та учасників фестивалю)

12 січня  Вівторок

Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю.

 Заключний Гала-концерт і нагородження учасників фестивалю.

13 січня  Середа

Вільний день, роз’їзд колективів.

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Участь колективу в 1й чи 2й конкурсний день визначається оргкомітетом після прийому всіх заявок.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

Графік додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

 

Номінації фестивалю

Хореографія

1.1. Народний танець

1.2. Народний стилізований танець                                                           

1.3. Класичний танець

1.4. Сучасний танець

1.5. Естрадний танець

1.6. Бальна хореографія (тільки ансамблі)

 

Вокал

2.1. Естрадний вокал

2.2. Народний вокал  (в тому числі і фольклор)       

2.3. Фольклорні колективи, обрядові театри

Кількісний склад (для всіх номінацій)

соло (1 учасник);

дует або пара (2 учасників);

мала група (3-5 учасників);

формейшн або ансамбль (6 і більше учасників);

Кількість учасників колективу необмежена

Вікові категорії (для всіх номінацій)

молодша – до 9 років;

середня – 10-13 років;

старша – 14-17 років;

молодіжна – 18-25 років;

змішана

КОНКУРСНІ  ВИМОГИ

Хореографія 

1.  Учасники представляють на розсуд журі максимум 2 номери в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.

2. Від соліста чи дуету можна заявити максимум 2 номери в різних номінаціях чи вікових категоріях.

3. Критерії оцінок:

- техніка і майстерність виконання;

- оригінальність постановки, композиція;

- підбір і відповідність музичного супроводу;

- підбір і оригінальність костюмів.

Вокал

1. Вокальні солісти та малі форми надають 1 або 2 різнопланові композиції в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин.

2. Вокальні ансамблі, колективи надають 2 твори загальною тривалістю не більше 10 хвилин. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.

3. Критерії оцінок:

- чистота інтонації, чіткість дикції;

- ознаки голосу (тембр, сила, діапазон);

- артистизм, передача образу і поведінка на сцені, культура виконання;

- відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії учасника;

- естетика костюмів і реквізиту.

 

При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку!

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

д) Не допускається виступ вокалістів на конкурсній програмі під фонограму «плюс», крім поза конкурсних виступів на відкритому повітрі.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Носіями фонограм є CD-диски (аудіо-формат) або USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути підписана із вказівкою  назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалості її звучання. Прохання, щоб на носії були лише фестивальні фонограми (без будь-яких інших фото, документів, музики)! Це ускладнює роботу звукорежисера. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. У випадку перевищення вказаного в заявці часу виступу журі мають право зупинити фонограму!

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ. НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

  • Виступи учасників переглядають професійні фахівці з числа заслужених діячів культури, народних артистів, артистів естради, продюсерів. Оргкомітет затверджує склад журі окремо для кожного фестивального майданчика (вокал, хореографія). Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.
  • Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями. Присуджуються дипломи абсолютного переможця - володаря «Гран-прі»; лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню; дипломанта та учасника фестивалю.  Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.
  • Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів. Про участь у Гала-концерті буде повідомлено за день до нього в телефонному режимі керівнику колективу/виконавця.
  • За рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців, окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер.

 

 

УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника (соло, ансамбль, дует) заповнюється окремо. Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2015 року по: e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; факсу (056) 374-28-48.

2. Участь у фестивалі підтверджується тільки після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску за колектив  та 30% від суми  за проживання до 15 грудня 2015 року  на р/р оргкомітету фестивалю:

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника).

У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.

3. Прохання вказувати номера в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. Для Церемонії відкриття фестивалю на Центральній площі міста учасники за власним бажанням вказують один номер (з урахуванням сезонної температури). Не всі заявлені номери включаються в програму церемонії відкриття. Склад учасників та послідовність виступів затверджує оргкомітет та режисер фестивалю.

5. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер (з конкурсної програми чи будь-який інший) для Концерту відкриття фестивалю, що відбудеться в одному з концертних залів Трускавця. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Режисер формує програму концерту після отримання сіх заявок.

6. При заїзді і поселенні керівник колективу повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, №  і серія паспорта або свідоцтва про народження).

 

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

Фестиваль не є комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів.

Реєстраційний внесок з учасника (хореографія, вокал):

   соло, дует – 350 грн./чол.

мала форма, ансамбль  250 грн./чол.

При бажанні виступити у додатковій номінації  – доплата + 50грн/чол.

Внесок включає:

- забезпечення учасників транспортними перевезеннями під час фестивальних заходів;

- забезпечення учасників поліграфічною і сувенірною продукцією фестивалю;

- пошив фестивальної форми для учасників фестивалю і закупівля призів;

- забезпечення творчої роботи журі і режисерської групи.

- організація розважальної програми – дискотеки, концерти,  фуршет для керівників.

 

Внесок для супроводжуючих(батьки, родичі, що входять до складу фестивальної  групи) -  100 грн./чол.

включає транспортні перевезення всередині фестивалю  та вхідні квитки на концерт «Зірковий вечір в Яскравій країні».

 

Для учасників фестивалю та супроводжуючих на дні фестивалю пропонуються різні категорії поселення та 3-разове харчування в санаторіях та пансіонатах Трускавця:

1. В санаторії зі зручностями на поверсі

- розміщення в 3,4-місних номерах – 195 грн/чол. на добу

- розміщення в 7-місних номерах – 180 грн/чол. на добу

2. В санаторії в 2-місних номерах зі зручностями в номері

- діти (до 18 років) – 260 грн/чол. на добу

- дорослі – 280 грн/чол. на добу

Наявність місць підтверджується у порядку подачі заявок.

Розрахункова година 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату.

За бажанням групи додатково можна замовити:

  •        Трансфер з залізничного вокзалу Трускавця на базу поселення.
  •        Трансфер Львів-Трускавець.
  •        Екскурсія до Львова з відвідуванням Львівського Національного Академічного театру опери та балету ім. С. Крушельницької, в с. Нагуєвичі до садиби письменника Івана Франка, в зоопарк Дрогобича та на гірськолижні спуски.
  •        У вільний час можливе відвідування басейну у СПА-комплексі міста.
  •        Вартість участі у майстер-класах буде визначена додатково.  
  •        Вартість всіх екскурсій і трансферів розраховується індивідуально за кількістю групи.

 

Керівник, супроводжуючий групу понад 15 чоловік - безкоштовно.

 

Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2015 року

По e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.;

по факсу (056) 374-28-48

Громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» за сприяння Трускавецької міської ради

 запрошує хореографічні та вокальні творчі колективи і сольних виконавців взяти участь у

VІI ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ВІДКРИТОМУ ФЕСТИВАЛІ-КОНКУРСІ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

«ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2016»

м. Трускавець, 8-13 січня 2016 р.

 

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ

8 січня   П’ятниця

Приїзд колективів, розміщення, знайомство з м. Трускавець. Вечір знайомства і дружби фестивалю, дискотека для учасників. Організаційна нарада керівників колективів і оргкомітету фестивалю.

9 січня  Субота

Урочиста хода учасників і Церемонія відкриття фестивалю на Центральній площі міста. Концерт Відкриття фестивалю в одному із концертних залів санаторіїв м. Трускавець (склад учасників і програма концерту визначається режисером фестивалю).

10 січня  Неділя

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – І блок.

Вільний час, за бажанням – екскурсії, майстер-класи.

11 січня  Понеділок

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – ІІ блок.

Зірковий вечір в Яскравій країні (концерт за участю членів журі, зірок естради та учасників фестивалю)

12 січня  Вівторок

Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю.

 Заключний Гала-концерт і нагородження учасників фестивалю.

13 січня  Середа

Вільний день, роз’їзд колективів.

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Участь колективу в 1й чи 2й конкурсний день визначається оргкомітетом після прийому всіх заявок.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

Графік додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

 

Номінації фестивалю

Хореографія

1.1. Народний танець

1.2. Народний стилізований танець                                                           

1.3. Класичний танець

1.4. Сучасний танець

1.5. Естрадний танець

1.6. Бальна хореографія (тільки ансамблі)

 

Вокал

2.1. Естрадний вокал

2.2. Народний вокал  (в тому числі і фольклор)       

2.3. Фольклорні колективи, обрядові театри

Кількісний склад (для всіх номінацій)

соло (1 учасник);

дует або пара (2 учасників);

мала група (3-5 учасників);

формейшн або ансамбль (6 і більше учасників);

Кількість учасників колективу необмежена

Вікові категорії (для всіх номінацій)

молодша – до 9 років;

середня – 10-13 років;

старша – 14-17 років;

молодіжна – 18-25 років;

змішана

КОНКУРСНІ  ВИМОГИ

Хореографія 

1.  Учасники представляють на розсуд журі максимум 2 номери в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.

2. Від соліста чи дуету можна заявити максимум 2 номери в різних номінаціях чи вікових категоріях.

3. Критерії оцінок:

- техніка і майстерність виконання;

- оригінальність постановки, композиція;

- підбір і відповідність музичного супроводу;

- підбір і оригінальність костюмів.

Вокал

1. Вокальні солісти та малі форми надають 1 або 2 різнопланові композиції в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин.

2. Вокальні ансамблі, колективи надають 2 твори загальною тривалістю не більше 10 хвилин. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.

3. Критерії оцінок:

- чистота інтонації, чіткість дикції;

- ознаки голосу (тембр, сила, діапазон);

- артистизм, передача образу і поведінка на сцені, культура виконання;

- відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії учасника;

- естетика костюмів і реквізиту.

 

При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку!

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

д) Не допускається виступ вокалістів на конкурсній програмі під фонограму «плюс», крім поза конкурсних виступів на відкритому повітрі.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

Носіями фонограм є CD-диски (аудіо-формат) або USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути підписана із вказівкою  назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалості її звучання. Прохання, щоб на носії були лише фестивальні фонограми (без будь-яких інших фото, документів, музики)! Це ускладнює роботу звукорежисера. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. У випадку перевищення вказаного в заявці часу виступу журі мають право зупинити фонограму!

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ. НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

*       Виступи учасників переглядають професійні фахівці з числа заслужених діячів культури, народних артистів, артистів естради, продюсерів. Оргкомітет затверджує склад журі окремо для кожного фестивального майданчика (вокал, хореографія). Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.

*       Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями. Присуджуються дипломи абсолютного переможця - володаря «Гран-прі»; лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню; дипломанта та учасника фестивалю.  Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.

*       Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів. Про участь у Гала-концерті буде повідомлено за день до нього в телефонному режимі керівнику колективу/виконавця.

*       За рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців, окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер.

УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника (соло, ансамбль, дует) заповнюється окремо. Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2015 року по: e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; факсу (056) 374-28-48.

2. Участь у фестивалі підтверджується тільки після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску за колектив  та 30% від суми  за проживання до 15 грудня 2015 року  на р/р оргкомітету фестивалю:

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу або прізвище учасника).

У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.

3. Прохання вказувати номера в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. Для Церемонії відкриття фестивалю на Центральній площі міста учасники за власним бажанням вказують один номер (з урахуванням сезонної температури). Не всі заявлені номери включаються в програму церемонії відкриття. Склад учасників та послідовність виступів затверджує оргкомітет та режисер фестивалю.

5. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер (з конкурсної програми чи будь-який інший) для Концерту відкриття фестивалю, що відбудеться в одному з концертних залів Трускавця. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Режисер формує програму концерту після отримання сіх заявок.

6. При заїзді і поселенні керівник колективу повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, №  і серія паспорта або свідоцтва про народження).

 

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

Фестиваль не є комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів.

Реєстраційний внесок з учасника (хореографія, вокал):

   соло, дует – 350 грн./чол.

мала форма, ансамбль  250 грн./чол.

 При виступі соліста також і від колективу, оплата одноразова – відповідно сольному внеску.

При бажанні виступити у додатковій номінації  – доплата + 50грн/чол.

Внесок включає:

- забезпечення учасників транспортними перевезеннями під час фестивальних заходів;

- забезпечення учасників поліграфічною і сувенірною продукцією фестивалю;

- пошив фестивальної форми для учасників фестивалю і закупівля призів;

- забезпечення творчої роботи журі і режисерської групи.

- організація розважальної програми – дискотеки, концерти,  фуршет для керівників.

 

Внесок для супроводжуючих(батьки, родичі, що входять до складу фестивальної  групи) -  100 грн./чол.

включає транспортні перевезення всередині фестивалю  та вхідні квитки на концерт «Зірковий вечір в Яскравій країні».

 

Для учасників фестивалю та супроводжуючих на дні фестивалю пропонуються різні категорії поселення та 3-разове харчування в санаторіях та пансіонатах Трускавця:

1. В санаторії зі зручностями на поверсі

- розміщення в 3,4-місних номерах – 185 грн/чол. на добу

- розміщення в 7-місних номерах – 170 грн/чол. на добу

2. В санаторії в 2-місних номерах зі зручностями в номері

- діти (до 18 років) – 250 грн/чол. на добу

- дорослі – 270 грн/чол. на добу

Наявність місць підтверджується у порядку подачі заявок.

Розрахункова година 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату.

За бажанням групи додатково можна замовити:

*       Трансфер з залізничного вокзалу Трускавця на базу поселення.

*       Трансфер Львів-Трускавець.

*       Екскурсія до Львова з відвідуванням Львівського Національного Академічного театру опери та балету ім. С. Крушельницької, в с. Нагуєвичі до садиби письменника Івана Франка, в зоопарк Дрогобича та на гірськолижні спуски.

*       У вільний час можливе відвідування басейну у СПА-комплексі міста.

*       Вартість участі у майстер-класах буде визначена додатково.  

*       Вартість всіх екскурсій і трансферів розраховується індивідуально за кількістю групи.

 

Керівник, супроводжуючий групу понад 15 чоловік - безкоштовно.

 

Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2015 року

По e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.;

по факсу (056) 374-28-48