Положення фестивалю-конкурсу сучасної творчості

Скачати бланк заявки

Скачати положення

Скачати положення для учасників із Закарпатської області

ФЕСТИВАЛЬНИЙ МАРАФОН:

ІII Відкритий фестиваль-конкурс сучасної дитячо-юнацької творчості

 «ЯСКРАВА КРАЇНА» Закарпаття – 2016»

Міжнародний фестиваль-конкурс дитячої та юнацької хореографії

«Падіюн-Євро-Данс - 2016»

Міжнародний фестиваль-конкурс

«Славянский Венец - 2016»

м. Ужгород, 28-31 жовтня 2016 р.

УВАГА! Учасники можуть взяти участь у ФЕСТИВАЛЬНОМУ МАРАФОНІ - одразу у трьох конкурсах без додаткових плат та виступів і отримати оцінки та дипломи одразу від трьох незалежних складів журі – журі конкурсів «Яскрава Країна», Україна, «Падіюн-Євро-Данс», Україна (тільки для хореографічних колективів) та «Славянский венец», Болгарія.

Фестиваль проводиться під патронатом: Управління культури Закарпатської обласної державної адміністрації, департамент освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської обласної державної адміністрації

Учасники: до участі запрошуються  хореографічні , вокальні та інструментальні  дитячі, юнацькі та молодіжні творчі колективи, а також солісти та малі форми, що працюють в різних жанрах сучасного мистецтва.

Мета фестивалю: Фестиваль відбувається з метою підтримки, розвитку, популяризації  в широких колах дитячої та молодіжної творчості, підвищення професійної майстерності юних артистів та виявлення найбільш сильних виконавців в різних напрямках мистецтва.

Завдання фестивалю-конкурсу:

  • Розвиток хореографічного, вокального, інструментального дитячого та юнацького мистецтва;
  • Обмін творчим досвідом і творчими досягненнями між колективами, керівниками і встановлення творчих контактів;
  • Підвищення професійного рівня керівників-педагогів дитячих колективів;
  • Підтримка талановитих дітей та молоді в реалізації творчого потенціалу;
  • Виховання художнього смаку у підростаючого покоління;
  • Знайомство з історичною та культурною спадщиною Закарпаття.

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ:

28.10 П’ятниця  – День відкриття фестивалю

Приїзд колективів, розміщення, екскурсія по м. Ужгород. Установчі збори керівників колективів і оргкомітету фестивалю. Урочиста церемонія відкриття фестивалю на Театральній площі. Театралізована вистава для учасників фестивалю в Ужгородському Замку.

29.10 Субота  – 1 Конкурсний день

Конкурсна програма

Вокал, музика - Ужгородське державне музичне училище імені Д.Є. Задора

Хореографія - Закарпатський обласний палац дитячої та юнацької творчості (Падіюн)

30.10 Неділя – 2 Конкурсний день

Продовження конкурсної програми для учасників з Закарпатської області та сусідніх регіонів.

Для колективів, чий конкурс вже відбувся, вільний день для відпочину, екскурсій, майстер-класів.

31.10 Понеділок - День Гала-концерту і завершення фестивалю

Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю за підсумками конкурсу.

Підготовка до Гала-концерту. Заключний Гала-концерт та нагородження учасників в Закарпатському обласному державному українському музично-драматичному театрі. Від’їзд учасників.

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Участь колективу в 1й чи 2й конкурсний день визначається оргкомітетом після прийому всіх заявок.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

У вільний час можлива організація екскурсій в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино. Графік оглядових екскурсій та додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

НОМІНАЦІЇ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ:

Хореографія  

1.4. Естрадний танець

1.5. Tap dance/ Степ, чечітка.

1.6. Бальна хореографія

Вокал

2.1. Естрадний вокал

2.2. Академічний вокал

Інструментальний жанр

Симфонічний, Духовий, Струнний, Естрадний,  Джазовий, Змішаний

Кількісний склад (для всіх номінацій)

соло (1 учасник);

дует або пара (2 учасників);

мала група (3-5 учасників);

формейшн або ансамбль (6 і більше учасників);

оркестр.

Кількість учасників колективу необмежена

Вікові категорії (для всіх номінацій)

  1. молодша – до 9 років;
  2. середня – 10-13 років;
  3. старша – 14-17 років;
  4. молодіжна – 18-25 років;
  5. змішана.

КОНКУРСНІ ВИМОГИ:

Хореографія:

1. Учасники представляють на розсуд журі максимум 2 номери в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.

2. Від соліста чи дуету можна заявити максимум 2 номери в різних номінаціях чи вікових категоріях.

3. Критерії оцінок: техніка і майстерність виконання; оригінальність постановки, композиція; підбір і відповідність музичного супроводу; підбір і оригінальність костюмів.

Вокал:

1. Учасники представляють на розсуд журі 2 різнопланові композиції в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин (ансамблі до 10 хвилин). Допускається виконання одного номеру. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.

2. Критерії оцінок: чистота інтонації, чіткість дикції; ознаки голосу (тембр, сила, діапазон); артистизм, передача образу і поведінка на сцені, культура виконання;  відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії учасника; естетика костюмів і реквізиту.

Інструментальна музика:

Учасники представляють 2-3 композиції загальною тривалістю не більш 10 хвилин. Допускається представлення 1 номеру.

При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку!

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

д) Не допускається виступ вокалістів на конкурсній програмі під фонограму «плюс», крім поза конкурсних виступів на відкритому повітрі.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:

Носіями фонограм є USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути підписана із вказівкою  назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалості її звучання. Прохання, щоб на носії були лише фестивальні фонограми (без будь-яких інших фото, документів, музики)! Це ускладнює роботу звукорежисера. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. У випадку перевищення вказаного в заявці часу виступу журі мають право зупинити фонограму!

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ. НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

  • Виступи учасників переглядають високоповажні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів, продюсерів. На конкурсі окремо працюють незалежно один від одного три склади журі – конкурсу «Яскрава Країна», Україна, конкурсу «Падіюн-Євро-Данс», Україна (тільки для хореографічних колективів) та конкурсу «Славянский венец», Болгарія. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.
  • Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями. Присуджуються дипломи абсолютного переможця - володаря «Гран-прі»; лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню; дипломанта та учасника фестивалю.  Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.
  • Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів.
  • За рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців, окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер.

УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника (соло, ансамбль, дует) заповнюється окремо. Подача заявок здійснюється до 10 жовтня 2016 року по: e-mail:  Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі

(вказати назву колективу або прізвище учасника).

У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.

3. Прохання вказувати номера в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

4. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер (з конкурсної програми чи будь-який інший) для Благодійного концерту відкриття фестивалю. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Режисер формує програму концерту після отримання всіх заявок.

5. При заїзді і поселенні керівник колективу повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, №  і серія паспорта або свідоцтва про народження).


ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

Пакет А: 1650 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  (одразу у 3-х! – «Яскрава Країна», Україна, «Падіюн-Євро-Данс», Україна та «Славянский венец», Болгарія) за умовами положення у складі колективу;

проживання в готелі в номерах зі зручностями 4 дні/3 ночі;

3-разове харчування, починаючи 28.10 з обіду, закінчуючи 31.10 сніданком;

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

фуршет для керівників;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу;

100 грн/чол. – знижка (комісія) при умові подання заявки до 30.09 та оплати 50% від загальної суми пакету.

Пакет B: 1250 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  (одразу у 3-х! – «Яскрава Країна», Україна, «Падіюн-Євро-Данс», Україна та «Славянский венец», Болгарія) за умовами положення у складі колективу;

проживання в готелі в номерах зі зручностями 3 дні/2 ночі з 29 до 31 жовтня;

3-разове харчування, починаючи 29.10 з обіду, закінчуючи 31.10 сніданком;

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

фуршет для керівників;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу.

50 грн/чол. – знижка (комісія) при умові подання заявки до 30.09 та оплати 50% від загальної суми пакету.

Важливо:

Розрахункова година в готелі 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату. Наявність місць підтверджується в черговості подачі заявок.

При бажанні учасника виступити сольно чи в дуеті – доплата +100 грн/чол.

При бажанні виступити у додатковій номінації  – доплата +50 грн/чол.

За бажанням групи додатково можна замовити:

Трансфер з залізничного чи автовокзалу на базу поселення.

Додаткові екскурсії в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино.

Вартість розраховується індивідуально за кількістю групи.