logo colors

shapka_yk.png

Всі контакти

+38 (056) 374 28 48

+38 (056) 374 60 61

     VK.com-logo.svg  F icon.svg  Instagram App Large May2016 200 youtube-logo-png-6

Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Положення фестивалю-конкурсу

Скачати положення
Скачати положення для Харківської області
Скачати бланк заявки

 

ІІI  Відкритийфестиваль-конкурс хореографічного мистецтва

«KHARKIV BEST FEST»

м. Харків, 25-26 листопада 2017


До
участі запрошуються  хореографічні колективи та сольні виконавці з усієї України, що працюють в різних жанрах хореографічного мистецтва, виключно володарі Гран-прі чи Лауреати І ступенів Всеукраїнських, Міжнародних, Відкритих фестивалів та конкурсів.

Організатор: КЗ «ОБЛАСНИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ТЕАТРАЛЬНО-КОНЦЕРТНИЙ ЦЕНТР»  та ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА»

Завдання фестивалю:

  •          виявлення найкращих виконавців хореографічного мистецтва,
  •          підвищення професійної майстерності юних артистів та керівників-педагогів,
  •          обмін творчим досвідом і творчими досягненнями між колективами, керівниками і встановлення творчих контактів,
  •         впровадження навчального контенту, підтримка сучасних тенденцій у хореографічному мистецтві.

 

Програма фестивалю передбачає:

25.11 Конкурсний перегляд на сцені Театрально-концертного центру (мала сцена ХНАТОБ ім. Миколи Лисенка), авторські майстер-класи для учасників від членів журі.

26.11 Гала-концерт найсильніших, семінари, методичні наради для керівників з членами журі.

 

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Тематика і вартість майстер-класів буде оголошена додатково.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

У вільний час можлива організація екскурсій.

НОМІНАЦІЇ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ:

  1. Народний танець
  2. Стилізований народний танець
  3. Класична хореографія
  4. Сучасний танець (Джаз, джаз-модерн, модерн, контемпорарі)
  5. Street dance/ Сучасний спортивний танець (hip-hop, techno-club dance, disco dance, break dance, funky styles (popping, locking), house, а також інші напрямки сучасної клубної та вуличної танцювальної культури)
  6. Естрадний танець
  7. Tap dance/ Степ, чечітка
  8. Бальна хореографія


За рішенням суддів можуть бути виділені додаткові номінації - «найкраща постановочна робота», «найкращий соло-виконавець»  тощо.

 

Кількісний склад (для всіх номінацій)

  • соло (1 учасник);
  • дует або пара (2 учасників);
  • мала група (3-5 учасників);
  • формейшн або ансамбль (6 і більше учасників).

Кількість учасників колективу необмежена

Вікові категорії (для всіх номінацій)

  1. Kinder – до 8 років;
  2. Junior – 9-11 років;
  3. Mid  – 12-16 років;
  4. Adult – 17-25 років;
  5. змішана.

Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок.

Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі.

Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%).

 

КОНКУРСНІ ВИМОГИ:

Учасники представляють на розсуд журі 1-2 номери в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин. За бажанням можлива участь у додатковій номінації за доплату.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:

Носіями фонограм є USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути підписана із вказівкою  назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалості її звучання. Прохання, щоб на носії були лише фестивальні фонограми (без будь-яких інших фото, документів, музики)! Це ускладнює роботу звукорежисера. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. У випадку перевищення вказаного в заявці часу виступу журі мають право зупинити фонограму!

 

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ. НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

  • Виступи учасників переглядають високоповажні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів, продюсерів. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.
  • Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями. Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.
  • Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів.

 

УМОВИ УЧАСТІ

Для участі у фестивалі необхідно:

1. подати заявку встановленого зразку
Заявка на кожного учасника (соло, ансамбль, дует) заповнюється окремо. Подача заявок здійснюється до 10 листопада 2017 року по: e-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

2. разом з заявкою надіслати коротку творчу біографію, підписане фото керівника колективу та 2-3 якісних фото колективу в електронному варіанті.
Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку в офіційному каталозі фестивалю.

3. разом з заявкою надіслати СКАН-КОПІЮ 1-го чи 2-х дипломів Гран-прі або Лауреата І ступеню
Якщо ви маєте декілька дипломів Гран-прі або Лауреата І ступеню, просимо надсилати останній


4. Участь у фестивалі підтверджується тільки після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску та 30% від вартості проживання до 15 ЛИСТОПАДА 2017 рокуна р/р оргкомітету фестивалю:

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі

(вказати назву колективу або прізвище учасника).

У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.


ФІНАНСОВІ УМОВИ

Фестиваль не є комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів.


Реєстраційний внесок з учасника
250 грн./чол.

При бажанні учасника виступити сольно чи в дуеті – доплата + 150 грн/чол.

При бажанні виступити у додатковій номінації  – доплата + 50 грн/чол.


Умови розміщення на фестивалі:

 

Пакет А: Стандарт 750 грн./чол. включає

Проживання 1 доби з 25.11 на 26.11 у готелі зі зручностями в номері;

Харчування 1 сніданок, 1 обід, 1 вечеря;

Транспортні перевезення за програмою фестивалю.

Пакет В:  Економ  500 грн./чол.

Проживання 1 доби з 25.11 на 26.11 у готелі зі зручностями на поверсі;

Харчування 1 сніданок, 1 обід, 1 вечеря;

Транспортні перевезення за програмою фестивалю.

УВАГА!  Кількість місць обмежена,  і місця розподіляються в черзі подачі заявок

У зв’язку з подорожчанням цін на паливо та продукти можливе підвищення цін.

За необхідністю додатково можна замовити трансфер з залізничного вокзалу. Вартість розраховується індивідуально за  кількістю групи.

Розміщення колективів самостійно можливе за узгодження з оргкомітетом


Для керівника, супроводжуючого групу понад 15 чоловік, проживання і харчування безкоштовнІ.