Положення Падіюн-Євро-Данс - 2017

Скачати положення

Умови проведення

Міжнародного фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької хореографії 
«Падіюн-Євро-Данс - 2017»

м. Ужгород, 27-30 жовтня 2017 р.

 

 

Організатори : Український  державний центр позашкільної освіти, департамент  освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації, Закарпатський обласний палац дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН»

 

Учасники: до участі запрошуються  хореографічні  дитячі, юнацькі та молодіжні творчі колективи, учні (вихованці) загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладів, студенти вищих навчальних закладів України культурно-мистецького напряму віком від 6 до 25 років включно.

 

Мета фестивалю: Фестиваль відбувається з метою підтримки, розвитку, популяризації  в широких колах дитячої та молодіжної творчості, підвищення професійної майстерності юних артистів , сприяння становленню і розвитку національної  культури шляхом підтримки дитячої та юнацької творчості; надання можливості виявлення та сприяння юним талантам; естетичного виховання дітей та підлітків; пропаганди активних форм дозвілля.

 

 

Завдання фестивалю-конкурсу:

  • Розвиток хореографічного дитячого та юнацького мистецтва;
  • Обмін творчим досвідом і творчими досягненнями між колективами, керівниками і встановлення творчих контактів;
  • Підвищення професійного рівня керівників-педагогів дитячих колективів;
  • Підтримка талановитих дітей та молоді в реалізації творчого потенціалу;
  • Виховання художнього смаку у підростаючого покоління;

 

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ:

27.10 П’ятниця  – День відкриття фестивалю

Приїзд колективів, розміщення. Установчі збори керівників колективів і оргкомітету фестивалю. Урочиста церемонія відкриття фестивалю на Театральній площі.

28.10 Субота  – 1 Конкурсний день

Конкурсна програма

- Закарпатський обласний палац дитячої та юнацької творчості (ПАДІЮН)

29.10 Неділя – 2 Конкурсний день

Продовження конкурсної програми для учасників з Закарпатської області та сусідніх регіонів.

до 14.00

 18.00 – нагородження учасників та переможців  Міжнародного фестивалю дитячої та юнацької хореографії «ПАДІЮН-ЄВРО-ДАНС»

Для колективів, чий конкурс вже відбувся, вільний день для відпочину, екскурсій, майстер-класів.

30.10 Понеділок - День Гала-концерту і завершення фестивалю

Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю за підсумками конкурсу.

Підготовка до Гала-концерту. Заключний Гала-концерт та нагородження учасників в Закарпатському обласному державному українському музично-драматичному театрі. Від’їзд учасників.

 

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Участь колективу в 1й чи 2й конкурсний день визначається оргкомітетом після прийому всіх заявок.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

НОМІНАЦІЇ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ:

Хореографія  

1.1. Сучасний танець.

1.2. Народний танець;

 

Кількісний склад (для всіх номінацій)

  • соло (1 учасник);
  • дует або пара (2 учасників);
  • мала група (3-5 учасників);
  • Кількість учасників колективу необмежена

 

Вікові категорії (для всіх номінацій)
  1. молодша – до 9 років;
  2. середня – 10-13 років;
  3. старша – 14-17 років;
  4. молодіжна – 18-25 років;
  5. змішана

КОНКУРСНІ ВИМОГИ:

Хореографія:

1. Учасники представляють на розсуд журі максимум 2 номери в одній номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більше 8 хвилин.

2. Критерії оцінок: техніка і майстерність виконання; оригінальність постановки, композиція; підбір і відповідність музичного супроводу; підбір і оригінальність костюмів.

При подачі заявки необхідно надати якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку!

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ:

Носіями фонограм є USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Кожна фонограма повинна бути підписана із вказівкою  назви ансамблю (прізвища соліста), назви композиції і тривалості її звучання. Прохання, щоб на носії були лише фестивальні фонограми (без будь-яких інших фото, документів, музики)! Це ускладнює роботу звукорежисера. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. У випадку перевищення вказаного в заявці часу виступу журі мають право зупинити фонограму!

 

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ. НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

  • Виступи учасників переглядають високоповажні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів, продюсерів. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає. За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.
  • Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження учасників проводиться за номінаціями та віковими категоріями. Присуджуються дипломи абсолютного переможця - володаря «Гран-прі»; лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню; дипломанта та учасника фестивалю.  Учасники фестивалю нагороджуються дипломамиНе всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів.
  • За рішенням режисера фестивалю щодо проведення Гала-концерту хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців, окремі учасники можуть брати участь у побудові прологу, фіналу Гала-концерту. Режисер має право об’єднувати виступи учасників в єдиний номер.

 

 

УМОВИ УЧАСТІ

  1. Для участі у фестивалі необхідноподати заявку разом з підписаною якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Заявка на кожного учасника (соло, ансамбль, дует) заповнюється окремо. Подача заявок здійснюється до 10 жовтня 2016 року по: e-mail: padiyun@ukr.net.
  2. За більш детальною інформацією звертатись у м.Ужгороді: тел. (0312) 64-34-00, 64-35-00 контактна особа – Сойнова Маргарита Борисівна м.т. 0(99)2599546  e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
  3. Прохання вказувати номера в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.
  4. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер (з конкурсної програми чи будь-який інший) для  концерту відкриття фестивалю. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Режисер формує програму концерту після отримання всіх заявок.