Положення фестивалю-конкурсу

Скачати положення
Скачати положення для учасників Закарпатської області
Скачати бланк заявки

  

 

IV Всеукраїнський відкритий хоровий фестиваль-конкурс

«Голоси Яскравої Країни»

м. Ужгород

20-22 квітня 2018

 

Місце: м. Ужгород, Ужгородське державне музичне училище ім. Д. Задора, Закарпатська обласна філармонія, Закарпатський музей народної архітектури та побуту, Ужгородський замок.  

Час: 20-22 квітня 2018 р. 

Організатор: Громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» 

За підтримки: Управління культури Закарпатської обласної державної адміністрації 

Мета фестивалю: Фестиваль відбувається з метою підтримки, розвитку та популяризації  в широких колах хорового мистецтва. 

Завдання фестивалю-конкурсу:

  • Збереження і розвиток традицій хорового співу, популяризація вокально-хорового мистецтва;
  • Обмін творчим досвідом, укріплення творчих зв’язків між колективами;
  • Підвищення професійного рівня вокальних і хорових колективів та їх керівників;
  • Виховання художнього смаку і культури у підростаючого покоління;
  • Знайомство з історичною та культурною спадщиною Закарпаття.

 

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ:

20.04 П’ятниця  – День відкриття фестивалю

Приїзд колективів, розміщення. Установчі збори керівників колективів і оргкомітету фестивалю. Урочиста церемонія відкриття фестивалю. За можливістю - концерт в Ужгородському Хрестовоздвиженському греко-католицькому кафедральному соборі.

21.04 Субота  – Конкурсний день

Конкурсна програма. У вільний час – оглядова екскурсія по Ужгороду.

22.04 Неділя  – День закриття фестивалю та Гала-концерту

Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю за підсумками конкурсу. Підготовка до Гала-концерту. Заключний Гала-концерт та нагородження учасників. Від’їзд учасників.

 

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

Графік оглядових екскурсій та додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

У вільний час можлива організація екскурсій в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино.

 

 

КАТЕГОРІЇ УЧАСНИКІВ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ:

  1. Вокальні ансамблі (6-12 учасників)
  2. Дитячі хорові колективи  (від 16 учасників)
  3. Молодіжні хорові колективи (від 16 учасників)

-          Однорідні:

Жіночі (дівочі)

Чоловічі (юнацькі)

-          Мішані

  1. Дорослі хорові колективи (від 16 учасників)

-          Однорідні:

Жіночі

Чоловічі

Мішані

ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ УЧАСНИКІВ:

1.    молодша – до 11 років;

2.    середня – 12-15 років;

3.    молодіжна – 16-25 років;

4.    доросла – від 26 років.

5.    мішана

 

 

КОНКУРСНІ ВИМОГИ:

Учасники представляють програму з 3 обов’язкових творів загальною тривалістю до 15 хвилин:

  • обробка народної пісні
  • класичний твір
  • твір сучасного автора

Обов’язковим є виконання a cappella мінімум одного твору.

Виконання конкурсної програми можливе як під акомпанемент, так і під фонограму.

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ:

а) Оргкомітет може змінювати вікові категорії учасників залежно від отриманих заявок;

б) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити виступ конкурсантів;

в) Порядок виступів конкурсантів визначає оргкомітет;

г) За бажанням колективи можуть привозити додаткову позаконкурсну програму (до 10 хвилин) для участі в благодійних концертах в замку, храмі. Для храму просимо a cappella спів. Не всі заявлені твори можуть бути включені в такі концертні програми. Склад учасників концертів та програми затверджує оргкомітет фестивалю і своєчасно попереджає обраних учасників.

 

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ:

Виступи учасників оцінюють високоповажні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів, фахових спеціалістів. Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає.

Оцінювання учасників відбувається за 10-бальною системою за наступними критеріями: інтонація і стрій, ритміка;

вокально-хорова техніка; дотримання стилістики; художня виразність; підбір репертуару.

За рішенням суддів допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу. Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі  може не присуджуватися.

 

НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Присуджуються дипломи абсолютного переможця - володаря «Гран-прі»; лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню; дипломанта та учасника фестивалю.  Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами від оргкомітету та партнерів фестивалю.

Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних виступів.

 

УМОВИ УЧАСТІ

Для участі у фестивалі необхідно

  • Подати заявку встановленого зразку до 28 березня 2018 року на: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..
  • Разом з заявкою надіслати коротку творчу біографію, підписане фото керівника колективу та 2-3 якісних фото колективу до 28 березня 2018 року на: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку в офіційному каталозі фестивалю.

  • Дочекатися відповіді-підтвердження від оргкомітету фестивалю щодо прийому заявки.
  • Внести передплату у розмірі 50% від вартості пакету до 5 квітня 2018 року на р/р оргкомітету фестивалю:

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі

(вказати назву колективу або прізвище учасника).

У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.

 

УВАГА!

  1. В заявці просимо вказувати номери для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.
  2. В заявці учасники за власним бажанням вказують один номер для виступу на Церемонії відкриття фестивалю 20 квітня. Не всі заявлені номери включаються в програму церемонії відкриття. Склад учасників та послідовність виступів затверджує оргкомітет та режисер фестивалю після прийому всіх заявок.
  3. За власним бажанням колективи можуть привозити додаткову позаконкурсну програму, один чи більше номерів (до 10 хвилин), для участі в благодійних концертах в замку, храмі тощо. Для храму просимо a cappella спів. Не всі заявлені твори можуть бути включені в такі концертні програми. Склад учасників концертів та програми затверджує оргкомітет фестивалю і своєчасно попереджає обраних учасників.
  4. При заїзді і поселенні керівник колективу повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, № і серія паспорта або свідоцтва про народження) та надати 3 копії власних партитур для конкурсного виступу (вимога журі!).

 

ФІНАНСОВІ УМОВИ УЧАСТІ У ФЕСТИВАЛІ

Пакет А: 1490 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  за умовами положення;

проживання в готелі в номерах зі зручностями 2 ночі;

харчування: 20.04 обід і вечеря, 21.04 сніданок, обід, вечеря, 22.04 сніданок;

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу.

Увага! При умові подачі заявки та передплати до 5 БЕРЕЗНЯ діють пільги для керівників.

 

Пакет B: 1250 грн/чол.  включає:

участь у конкурсі  за умовами положення;

проживання у гуртожитку в блочних номерах чи хостелі, зручності на поверсі  2 ночі;

харчування: 20.04 обід і вечеря, 21.04 сніданок, обід, вечеря, 22.04 сніданок;

внутрішні транспортні перевезення за програмою фестивалю;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

оглядова екскурсія по м. Ужгород з відвідуванням Ужгородського замку та Музею народної архітектури та побуту;

поліграфічна та сувенірна продукція для учасників конкурсу.

Увага! При умові подачі заявки та передплати до 5 БЕРЕЗНЯ діють пільги для керівників.

 

Важливо:

У зв’язку з можливим подорожчанням цін на паливо та продукти харчування можливе підвищення ціни пакету.

Розрахункова година в готелі 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату. Наявність місць підтверджується в черговості подачі заявок.

 

За бажанням групи додатково можна замовити:

Трансфер з залізничного чи автовокзалу на базу поселення.

Додаткові екскурсії в Мукачеве і Замок Паланок, в термальні басейни Косино, в замок Шенборна.

Вартість трансферів та екскурсій розраховується індивідуально для кожної групи.

Можлива організація творчого виступу у Премостатному костелі у м. Кошице (Словаччина) одразу після фесту (Ужгород-Кошице 110 км). Розміщення в готелі 1 ніч, 3 разове харчування, оглядова екскурсія по місту, виступ в Кошице, екскурсія в зоопарк – 50 євро. Трансфер оплачуються додатково.

Правила, неосвячені цим Положенням, визначає Оргкомітет фестивалю.