Положення фестивалю-конкурсу

Скачати положення
Скачати бланк заявки

  

 

Положення про

ІІ Всеукраїнський відкритий театральний фестиваль

«Імпреза над Латорицею»

 

Місце: м. Мукачево, Закарпатська область 

Час: 26-29 квітня 2018 р. 

Організатор: Міжнародний Форум організації народної дипломатії 

За підтримки: Міського Голови Андрія Балоги, Мукачівської міської ради, Адміністрації Мукачівського драматичного театру 

Мета фестивалю: Фестиваль відбувається з метою підтримки, розвитку та популяризації  в широких колах театрального мистецтва. 

До участі запрошуються:

Аматорські та професійні дитячі, юнацькі, молодіжні, дорослі та різновікові колективи та індивідуальні виконавці, що працюють у різних жанрах театрального мистецтва.

 

Програма фестивалю

26.04

Приїзд колективів, розміщення.

Карнавальна хода учасників фестивалю.

Церемонія відкриття фестивалю.

Початок конкурсної програми.

27.04-28.04

Конкурсні перегляди.

Майстер-класи з акторського гриму, сценічної пластики.

29.04

Продовження конкурсного перегляду.

Церемонія закриття фестивалю.

Від’їзд учасників.

Оргкомітет  фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів.

 

Номінації фестивалю-конкурсу:

  • Драматичні спектаклі (театральні студії та колективи)
  • Музичні театри (мюзикл, балет, опера)
  • Театри танцю
  • Лялькові театри
  • Театри пластики та пантоміми
  • Театри тіней
  • Вар’єте (вид естрадного театру, у виставах якого поєднані різні жанри театрального, музичного та циркового мистецтва)
  • Театри мод
  • Сольні виконавці (моноспектаклі) та малі форми
  • Експериментальний жанр

 

Конкурсні вимоги

  • Театральні колективи можуть представити одноактні спектаклі, композиційно-закінчені фрагменти, уривки та повноцінні спектаклі тривалістю від 30 хвилин до 1 години.
  • Тривалість спектаклів малих форм не більше 15 хвилин.
  • Театри мод подають 1-2 колекції загальною тривалістю до 10 хвилин.
  • Читці та виконавці індивідуальних номерів представляють твір тривалістю не більше 5 хвилин. Оргкомітет має право обмежити кількість сольних виступів у випадку великої кількості сольних заявок.
  • Мова спектаклю – будь-яка. За основу можуть бути взяті твори будь-яких українських чи зарубіжних авторів.
  • Учасникам (колективам та індивідуальним виконавцям) надається право показу ТІЛЬКИ одного спектаклю. За домовленістю з оргкомітетом можливий виняток до 2 спектаклів, якщо колектив представлений двома різними віковими групами.

 

Вікові категорії:

  • Діти – до 16
  • Студенти, молодь – до 25
  • Дорослі - від 26 років
  • Мішана вікова група

 

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА:

а) Оргкомітет може змінювати вікові категорії учасників залежно від отриманих заявок;

б) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити виступ конкурсантів;

в) Порядок виступів конкурсантів визначає оргкомітет;

г) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

д) Вікові групи заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

 

Технічні вимоги

Носіями фонограм є USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. Кожен учасник самостійно привозить свій реквізит для спектаклів, оргкомітет враховує технічні побажання від учасників. Для кожного колективу виділяється репетиційний час та час для монтажу реквізиту. Враховуйте, що цей час обмежений, і визначається оргкомітетом.

 

Критерії оцінювання

  • Цілісність (єдність задуму, форми та змісту)
  • Акторська майстерність, втілені образи
  • Використані декорації, костюми, світові ефекти та музичне оформлення
  • Режисерська робота

За рішенням журі можуть бути обрані переможці в таких номінаціях : найкраща постановочна робота, найкращі костюми і декорації, найкращий актор, найкраще музичне оформлення тощо.  Впродовж конкурсу номінації можуть додаватись.

 

Умови участі

Для участі у фестивалі необхідно

  1. подати заявку встановленого зразка. Подача заявок здійснюється до 28 березня 2018 року по: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..
  2. разом з заявкою надіслати коротку творчу біографію КОЛЕКТИВУ, підписане фото керівника колективу та 2-3 якісних фото колективу до 28 березня 2018 року на: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

Фотографії недостатньої якості та надіслані невчасно не будуть включені до друку в офіційному каталозі фестивалю.

  1. разом з заявкою надіслати афішу спектаклю (якщо така є) та КОРОТНИЙ АНОНС ВИСТАВИ (2-3 речення, епіграф тощо, який буде зачитано ведучим перед початком вистави)
  2. разом з заявкою надіслати youtube-лінк на відео спектаклю (повністю або фрагмент)
  3. Дочекатися відповіді-підтвердження від оргкомітету фестивалю щодо прийому заявки.
  4. Внести передплату у розмірі 50% від вартості пакету до 5 квітня 2018 року на р/р оргкомітету фестивалю:

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі

(вказати назву колективу або прізвище учасника).

У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.

  1. Колектив або учасник за власним бажанням пропонує один номер – візитку колективу для Церемонії відкриття фестивалю, що відбувається 27.04. Не всі учасники можуть бути включені в програму концерту. Режисер формує програму концерту після отримання всіх заявок.
  2. Колективи, що беруть участь у Карнавальній Ході в День Відкриття фестивалю, мають підготувати атрибути, що будуть супроводжувати їх у Ході (костюми, грим (якщо це доречно), транспортний засіб, реквізит, кричалки тощо).
  3. При заїзді і поселенні керівник колективу повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, № і серія паспорта або свідоцтва про народження).

 

Тільки після отримання заявок та надісланого матеріалу оргкомітет розглядає можливість участі у Фестивалі та надсилає підтвердження чи відмову.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

Графік оглядових екскурсій та додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

У вільний час можлива організація відпочинку в термальних басейнах Косино.

За бажанням можлива організація додаткових виступів в сільських клубах Закарпаття

 

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ-КОНКУРСУ

Пакет участі у фестивалі: 1950 грн/чол.

Пакет включає:

участь у фестивалі  за умовами положення;

проживання в готелі в номерах зі зручностями 3 ночі;

3-разове харчування протягом 3 діб, починаючи 27.04 з обіду, закінчуючи 30.04 сніданком;

кожне 16 місце для керівників безкоштовне;

оглядова екскурсія по м. Мукачево з відвідуванням Мукачівського замку;

сувенірна продукція для учасників конкурсу.

ВАЖЛИВО!

  • Розрахункова година в готелі 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату. Наявність місць підтверджується в черговості подачі заявок.
  • У випадку подорожчання цін на паливо та продукти харчування можливе підвищення ціни пакету участі.
  • Ціна пакету однакова для усіх – як для дітей, так і для дорослих.
  • За бажанням групи додатково можна замовити трансфер з залізничного чи автовокзалу на базу поселення, додаткове харчування за необхідністю.
  • Доплата за сольний виступ + 50 грн з учасника.

У рамках фестивалю можлива організація творчої поїздки до Словаччини (1-3 травня).  Вартість розраховується індивідуально за кількістю групи, програма обговорюється додатково.