Положення фестивалю-конкурсу

Скачати положення
Скачати бланк заявки

 

ІІІ Всеукраїнський відкритий театральний фестиваль
«ІМПРЕЗА НАД ЛАТОРИЦЕЮ»

 

Місце: місто Мукачево, Закарпатська область,

            Мукачівський драматичний театр (пл. Миру, 1)

Час:  13 - 16 квітня 2019 року.

 

Засновник  та організатор фестивалю:

Громадська організація « ЯСКРАВА КРАЇНА».

Фестиваль проводиться за підтримки Міського Голови Андрія Балоги,

Мукачівської міської ради, адміністрації Мукачівського драматичного театру.

 

Мета фестивалю: Фестиваль проводиться з метою розвитку та популяризації театрального мистецтва, покращення професійної і виконавської майстерності режисерів та акторів аматорських театрів.

Завдання фестивалю: підтримка аматорських театральних колективів, пошук талановитих акторів-аматорів, пропагування, примноження та популяризація надбань національної та світової культури, узагальнення та поширення кращого досвіду роботи з аматорськими театральними колективами,пошук нових форм і методів роботи, обмін досвідом,налагодження творчих контактів, співпраця між творчими колективами, формування естетичного смаку засобами театрального мистецтва, формування у дітей та підлітків засобами сценічного мистецтва громадянської активності, залучення дітей та молоді до збереження кращих національних театральних традицій,збагачення репертуару дитячих театральних колективів та підвищення їх виконавської майстерності,популяризація театрального мистецтва серед дітей і молоді.

До участі запрошуються аматорські дитячі, юнацькі, молодіжні театральні колективи, індивідуальні виконавці, які працюють у різних жанрах театрального мистецтва:

  • драматичні театри (театральні студії та колективи)
  • музичні театри (мюзикл, балет, опера)
  • театри танцю
  • лялькові театри
  • театри пластики та пантоміми
  • театри тіней
  • вар’єте (вид естрадного театру, у виставах якого поєднані різні жанри театрального, музичного та циркового мистецтва)
  • театри мод
  • індивідуальні виконавці (моноспектаклі) та малі форми
  • експериментальний жанр

Обмежень стосовно тематики та режисерського бачення постановок немає.

 

Програма фестивалю

13 квітня - Приїзд колективів, розміщення. Карнавальна хода учасників фестивалю ( колектив готує атрибути - костюми, грим (якщо це доречно), реквізит, кричалки  тощо). Церемонія відкриття фестивалю (один номер – «візитка» колективу ). Початок конкурсної програми.

14-15 квітня - Конкурсні перегляди. Майстер-клас, які будуть проведені членами журі.

16 квітня - Продовження конкурсного перегляду. Церемонія закриття фестивалю. Від’їзд учасників.

У рамках фестивалю можлива організація  додаткових виступів в закладах культури Закарпаття та творчої поїздки до Словаччини.

 

Конкурсні вимоги: Учасникам надається право показу тільки ОДНОГО спектаклю. За домовленістю з оргкомітетом можливий виняток до 2 спектаклів, якщо колектив представлений двома різними віковими групами.

Театральні колективи представляють одноактні спектаклі, композиційно-закінчені фрагменти, уривки та повноцінні спектаклі тривалістю від 30 хвилин до 1 години, спектаклі малих форм - не більше 15 хвилин, театри мод - 1-2 колекції тривалістю до 10 хвилин,читці та виконавці - твір тривалістю не більше 5 хвилин. Оргкомітет має право обмежити кількість індивідуальних виступів у випадку великої кількості  заявок.

Для мобільності проведення Фестивалю рекомендується використовувати мінімальну кількість реквізиту, бутафорії, декорацій, які відповідають умовам: легкість, простота використання, можливість швидкого монтування на сцені.

Мова вистави – прийнятна для колективу, яку використовує колектив у своїй творчій діяльності.

 За основу можуть бути взяті твори українських чи зарубіжних авторів на вибір керівника  колективу.

Критерії оцінювання: режисерське вирішення вистави, художня цілісність (єдність задуму, форми та змісту), акторська майстерність виконавців, втілені образи, художній рівень літературного матеріалу, актуальність репертуару, рівень сценічної культури, якість сценографії (декорації, костюми, грим, світло) та музичного оформлення.

 

Умови участі:

 Для участі у Фестивалі необхідно надіслати до оргкомітету фестивалю заявку встановленого зразка та youtube-лінк на відео спектаклю (повністю або фрагмент) до 10 березня 2019 р.  на e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.. Тільки після отримання заявок та надісланого матеріалу оргкомітет розглядає можливість участі у Фестивалі та надсилає підтвердження чи відмову до 15 березня 2019 року.

В разі підтвердження участі подаються такі матеріали:

  • фото керівника колективу і 2-3 актуальних кольорових фотографій колективу високого розширення (не менше 300 dpi) у цифровому вигляді;
  • макет афіші в електронному вигляді з можливістю його редагування (формат psd, ai) та короткий анонс вистави (2-3 речення, епіграф, вік та опис цільової аудиторії глядача тощо).

Журі фестивалю формується оргкомітетом з відомих діячів культури і мистецтва, керівників провідних творчих колективів, викладачів вищих  мистецьких навчальних закладів.

За рішенням журі визначається : найкращий (один колектив) учасник фестивалю, який нагороджується Дипломом Гран-прі та інші номінації:

  • краща драматична вистава, краща музична вистава;
  • краще режисерське втілення вистави;
  • краща жіноча,чоловіча роль, роль другого плану, характерна роль, акторський ансамбль;
  • краща сценографія, музичне вирішення вистави

Впродовж конкурсу  журі має право встановлювати спеціальні призи та номінації .

 

Технічні вимоги:

Носіями фонограм є USB-флешки (mp3-формат) з високою якістю звуку, рекомендується мати декілька видів носіїв, щоб бути універсально готовим. Керівник колективу несе відповідальність за якість та збереження фонограм. Кожен учасник самостійно привозить свій реквізит для спектаклів, оргкомітет враховує технічні побажання від учасників. Для кожного колективу виділяється репетиційний час та час для монтажу декорацій. Враховуйте, що цей час обмежений, і визначається оргкомітетом.

 

Фінансові умови:

Фестиваль-конкурс не є комерційним заходом. Реєстраційні внески учасників можуть витрачати на оплату праці журі, оренди приміщення для проведення фестивалю-конкурсу, звукопідсилюючого та світлового обладнання, придбання призів та подарунків, виготовлення дипломів та інші витрати. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю-конкурсу та спонсорських коштів.

Для участі у Фестивалі кожному колективу після одержання відповіді-підтвердження від оргкомітету фестивалю про участь необхідно:

Внести передплату у розмірі 50% від вартості пакету до 25 березня 2019 року на р/р оргкомітету фестивалю:

РЕКВІЗИТИ

ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26006050254911

в ПАТ «ПриватБанк», МФО 305299, ЄДРПОУ 35862919.

З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі

(вказати назву колективу або прізвище учасника).

У випадку відмови учасника від участі у конкурсі реєстраційний внесок не повертається.

Можливий заїзд колективів на більшу кількість діб.

Графік оглядових екскурсій та додаткових екскурсій буде складатися індивідуально для кожної групи.

У вільний час можлива організація відпочинку в термальних басейнах Косино.

 

Пакет A участі у фестивалі: 2200 грн/чол.

Пакет  B (кількість місць обмежена) участі у фестивалі: 1880 грн/чол.

Пакет включає:

  • участь у фестивалі за умовами положення;
  • проживання в готелі в номерах зі зручностями 3 ночі;
  • 3-разове харчування протягом 3 діб, починаючи 13.04 з обіду, закінчуючи 16.04 сніданком;
  • кожне 16 місце для керівників безкоштовне;
  • оглядова екскурсія по м. Мукачево з відвідуванням Мукачівського замку;
  • сувенірна продукція для учасників конкурсу

Пакет включає:

  • участь у фестивалі за умовами положення;
  • проживання в хостелі 3 ночі;
  • 3-разове харчування протягом 3 діб, починаючи 13.04 з обіду, закінчуючи 16.04 сніданком;
  • кожне 16 місце для керівників безкоштовне;
  • оглядова екскурсія по м. Мукачево з відвідуванням Мукачівського замку;
  • сувенірна продукція для учасників конкурсу.

 

ВАЖЛИВО!

  • Розрахункова година в готелі 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату. Наявність місць підтверджується в черговості подачі заявок.
  • У випадку подорожчання цін на паливо та продукти харчування можливе підвищення ціни пакету участі.
  • Ціна пакету однакова для усіх – як для дітей, так і для дорослих.
  • За бажанням групи додатково можна замовити трансфер з залізничного чи автовокзалу на базу поселення, додаткове харчування за необхідністю.
  • Доплата за сольний виступ + 50 грн. з учасника.