Регламент конкурсу традиційних мажореток
Положення для учасників зі Львівської області
Регламент конкурсу традиційних мажореток
у рамках
І Міжнародного фестивалю-конкурсу оркестрів,
інструментальних ансамблів і мажореток
«Яскрава Симфонія Прикарпаття»
м. Трускавець, 27-29 (30) червня 2014р.
Місце: курортне місто Прикарпаття Трускавець. Центральна міська сцена і літні відкриті майданчики міста, концертні зали санаторіїв міста.
Час: 27-29 (30) червня 2014р.
Присвячено: до Дня Конституції України 28 червня.
Організатор: Громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА»
Під патронатом: Трускавецької міської ради та Міського Голови Руслана Козиря.
Учасники: артистичні групи (традиційні мажоретки) дитячих і дорослих вікових груп (та оркестри (дитячі, студентські, муніципальні, аматорські і професійні), інструментальні ансамблі (середніх шкіл, коледжів, центрів позашкільної освіти, закладів культури і музичних шкіл та ін.)
Цілі і завдання: Фестиваль проводиться з метою підтримки, розвитку і популяризації в широких колах інструментального жанру, оркестрової музики, традиційних мажореток і виявлення найбільш сильних виконавців в цих напрямках мистецтва.
Основні завдання фестивалю:
- обмін творчим досвідом і творчими досягненнями між колективами, керівниками і встановлення творчих контактів;
- вдосконалення професійної підготовки музикантів і мажореток;
- виховання художнього смаку у підростаючого покоління;
- виявлення та заохочення кращих учасників;
- знайомство з історичною та культурною спадщиною Трускавця.
Програма фестивалю
27.06 п’ятниця – День відкриття фестивалю
Заїзд учасників фестивалю. Розселення. Відпочинок. Організаційні збори керівників колективів. Марш-парад оркестрів, дефіле артистичних груп (мажореток), церемонія і концерт відкриття фестивалю на центральній площі міста. Вечірня розважальна програма для учасників фестивалю.
28.06 субота – Конкурсний день
Конкурсні перегляди учасників. Благодійні концерти для відпочиваючих в санаторіях і на відкритих майданчиках міста.
29.06 неділя – День Гала-концерту і завершення фестивалю
Творчі зустрічі керівників. Круглий стіл з членами журі. Підведення підсумків. Великий гала-концерт і нагородження учасників фестивалю.
30.06 понеділок – День роз’їзду учасників фестивалю
День відпочинку, екскурсій. Роз’їзд учасників за індивідуальними графіками.
Оргкомітет фестивалю залишає за собою право змінювати порядок проведення заходів. Можливий заїзд колективів на більшу кількість днів. У вільний час можлива організація екскурсій по Трускавцю, у Львів, в с. Нагуєвичі до садиби Івана Франка, в заповідник і місто-фортецю Тустань, в зоопарк Дрогобича, відпочинок в СПА-комплексі «Молдова».
Конкурсні умови
До участі запрошуються традиційні мажоретки та барабанщиці – артистичні групи від 8 до 25 осіб.
Кожна група, що бере участь у конкурсі, має представити Дефіле і Виступ на подіумі.
В Дефіле і у Виступі на подіумі в рамках однієї секції беруть участь одні і ті ж учасники.
1.Дефіле (Марш-парад)
Тривалість 3 хв. Довжина траси 100 м, ширина 6 м
2.Виступ на подіумі
Тривалість 2,45-3 хв. без урахування часу на вхід/вихід. Дзеркало сцени 12*12 м (10*10м)
Вікові групи:
Кадетки 8-12 років
Юніорки 13-15 років
Сеньорки 16 років і більше
Змішана група
Невідповідність віковій групі може складати не більше 30%.
Секції-номінації конкурсу:
1.Батон
2.Помпон
3.Прапор
4.Барабанщиці
Реквізити і учасники конкурсу
1.Секція «Батон»
1 або 2 «батони» для кожної мажоретки
Виступають тільки дівчата
2.Секція «Помпон»
2 «помпони» для кожної мажоретки. Хлопці виступають з браслетом (помпон кріпиться на зап’ястку)
Під сам виступу можна міняти помпон на помпон іншого кольору
Під час виконання підтримок і для обміну помпонами дозволяється класти помпон на підлогу на декілька секунд з метою безпеки виконання елементів
Використання іншого реквізиту не допускається
3.Секція «Прапор»
1 або 2 «прапори» для кожної мажоретки
Виконуються всі елементи, які реально виконати з цим реквізитом. Допускається вільний вибір елементів.
4.Секція «Барабанщиці»
Використовуються барабан і 1 або 2 барабанні палички
Допускається комбінація барабанів з іншим реквізитом
Додатково можуть використовуватися й інший реквізит, наприклад, таблички з назвами колективу, міста, спонсорів. Але вони не використовуються у конкурсному виступі і не розміщуються на подіумі чи трасі марш-параду.
Порядок проведення Марш-параду Дефіле:
1.Початок марш-параду – вихід на старт
Група знаходиться перед початком 100м перед старт-лінією
Інші групи не повинні стояти безпосередньо за стартуючими
Час виступу починається з початком звучання музики. До цього не можна перетинати старт-лінію.
2.Прохід марш-параду
Характер дисципліни: виконується маршевим шагом, техніка шагу повинна відповідати ритму музики, елементи спортивного танцю необхідно скоротити до мінімуму, під час марш-параду з «батоном» заборонені гімнастичні і акробатичні елементи – перевороти, сальто та ін.
Темп виконання: в рівному темпі на всій трасі, хореографічні елементи на місці не допускаються, можна зупинитися на короткий час для зміни фігури маршу. Не можна використовувати стрибки в довжину, щоб подолати розрив.
Техніка шагу: шаг повинен бути ритмічним в такт музиці, висота підйому колін і стоп не регламентується. Стопи повинні бути паралельні і наступати на подушечки стоп.
3.Прохід фінішної лінії
Якщо після завершення музики група або її частина залишається на трасі, а не за фінішною лінією, то це помилка.
4.Стоп-фігура
Марш-парад вважається завершеним, коли група зупиниться за фінішною лінією в стоп-фігурі, зверненою до глядачів та журі.
Порядок виступу на подіумі:
1.Вихід
Дозволяється тільки після оголошення номеру ведучим
2.Стоп-фігура
Вихід на позицію повинен проходити без музичного супроводу, бути коротким і швидким, не повинен мати елементів хореографії і служить для заняття вихідного положення.
3.Конкурсний показ
Виступ може мати елементи різних танцювальних напрямків, що поєднуються з мажоретковим кроком, що відповідають характеру музики, а також елементи вільних вправ
Якщо спортивні елементи виконує частина групи, інша частина не може стояти нерухомо.
В хореографії з «батоном» виконувати гімнастичні і акробатичні елементи заборонено.
4.Завершення (стоп-фігура)
Час виступу починається з моменту звучання музичного супроводу номеру і завершується, коли учасниці зупиняються в кінцевій стоп-фігурі.
5.Вихід з подіуму
Вихід з подіуму повинен здійснюватися без музичного супроводу, повинен бути швидким і коротким без елементів хореографії.
Умови щодо костюмів, зачісок і макіяжу учасників
1.Костюми, зачіски і макіяж учасників повинні відповідати віку учасників, реквізиту і музиці.
2.Кольори і їх комбінації в костюмах не регламентуються, капітан може мати інші кольори костюму. Костюми можуть мати індивідуальні модифікації (наприклад, народні мотиви, елементи національних костюмів тощо).
3.В секції «Батон» не допускаються брюки; живіт і спина мають бути закриті; обов’язковим є головний убір.
4.Не дозволяються прозорі блузки без підкладки.
5.Костюм не повинен мати виключно характер комбінезона, боді, гімнастичного купальнику.
6.Для юніорок і сеньорок обов’язкові чоботи, для кадеток не обов’язково.
7.Бажано мати однакові зачіски і макіяж для всіх учасниць.
Журі і оцінювання конкурсантів
Склад журі затверджує оргкомітет фестивалю. Виступи учасників переглядають професійні члени журі з числа заслужених діячів культури, народних артистів. Рішення журі не оговорюються і перегляду не підлягають.
Критерії оцінювання:
- виконавська майстерність;
- техніка виконання рухів;
- музичність;
- композиційна побудова номеру;
- володіння допоміжним реквізитом.
Нагородження і проведення Гала-концерту
Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Журі мають право присуджувати не всі призові місця, Гран-прі може не присуджуватися. Допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу.
Учасники фестивалю нагороджуються дипломами учасника, призами і пам’ятними подарунками, а також спеціальними призами. Переможці конкурсу нагороджуються дипломами лауреата. Найкращий колектив стає абсолютним переможцем і отримує Гран-прі фестивалю.
Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Номери в Гала-концерт відбираються тільки за рішенням журі після перегляду всіх конкурсних номерів.
Фінансові умови фестивалю-конкурсу
Фестиваль не являється комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю і спонсорських коштів, що йдуть на оплату сценічного обладнання, оформлення концертних майданчиків, роботи журі і режисерської групи, виготовлення сувенірної та поліграфічної продукції фестивалю.
Реєстраційний внесок становить: 50 грн/чол. (для груп 8-25 осіб)
Для учасників фестивалю, керівників і супроводжуючих на дні фестивалю пропонуються різні категорії проживання і 3-разове харчування в санаторіях і пансіонатах м. Трускавець:
1. В санаторії зі зручностями на поверсі (кількість місць обмежено)
- розміщення в 3,4-місних номерах – 170-190 грн/чол. за добу
2. В санаторії в 2-місних номерах зі зручностями в номері
- діти (до 14 років) – 220 грн/чол. за добу
- дорослі – 270 грн/чол. за добу
Розрахункова година 12:00. Раннє заселення або пізнє виселення можливе за попередньою домовленістю та за додаткову плату.
Наявність місць підтверджується у порядку подання заявок.
Керівник на групу від 15 осіб - безкоштовно
За бажанням групи додаткова можлива організація:
Трансфер залізничний вокзал Львова – база поселення Трускавця – 70 грн/чол (розраховано на групу від 40 осіб)
Трансфер залізничний вокзал Трускавця – база поселення Трускавця – 10 грн/чол (розраховано на групу від 40 осіб)
Відвідування басейну в СПА-комплексі «Молдова», різні цікаві екскурсії у Львів, в с. Нагуєвичі до садиби Івана Франка, в зоопарк Дрогобича, в заповідник і місто-фортецю Тустань – вартість уточнюється додатково в залежності від кількості групи.
Умови участі у фестивалі-конкурсі
1.Для участі в фестивалі необхідно подати заявку разом з якісною сценічною фотографією в електронному варіанті. Подача заявок здійснюється до 15 червня 2014 року на адресу оргкомітету фестивалю: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; факс: +38 (056) 374-28-48; пошта: 49107, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна, 83, оф. А-5. Фото, надіслані не в строк та поганої якості, не будуть включені в журнал фестивалю.
2. Участь у фестивалі підтверджується після внесення передплати у розмірі повного реєстраційного внеску та 30% від вартості проживання за колектив до 15 червня 2014 року на р/р оргкомітету фестивалю: ГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26009001302308 в ПАО «АКТАБАНК», МФО 307394, ОКПО 35862919. З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу). У випадку відмови учасника від участі в конкурсі реєстраційний внесок не повертається.
3. При заїзді керівник колективу повинен мати список групи (ПІБ, дата народження, паспортні дані, № с-ва про народження).