Положення фестивалю - конкурсу

Положення фестивалю можно скачати тут

 
ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВІДКРИТИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС
ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ
«ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2012»
(м. Трускавець, 8-13 січня 2012 р.)

Дніпропетровська обласна громадська організація «ЯСКРАВА КРАЇНА» за сприяння Трускавецької міської ради запрошує всі творчі колективи взяти участь у ІІІ-му Всеукраїнському відкритому фестивалі-конкурсі дитячої та юнацької творчості «ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2012».

Мета фестивалю

Розвиток дитячого хореографічного і вокального мистецтва, розширення репертуару і підвищення професійної майстерності юних танцюристів і вокалістів.

Завдання фестивалю

  • Розвиток і популяризація хореографічного та вокального дитячого мистецтва;
  • Обмін творчим досвідом, розвиток і укріплення творчих зв'язків;
  • Підвищення професійного рівня керівників-педагогів хореографічних та вокальних шкіл і колективів;
  • Підтримка талановитих дітей та молоді в реалізації творчого потенціалу;
  • Знайомство з різдвяними традиціями Західної України та історичною та культурною спадщиною Львівщини.

Номінації фестивалю 

1. Хореографія (соло, дуети, ансамблі) (для хореографії і вокалу)

  • Народний танець і стилізація 
  • Класичний танець і стилізація 
  • Сучасна хореографія 
  • Естрадна хореографія 
  • Бальна хореографія (тільки ансамблі) 

2. Вокал (соло, дуети, ансамблі)

  • Естрадний вокал
  • Народний вокал (в т. ч. і фольклор)
  • Академічний вокал

ВІКОВІ КАТЕГОРІЇ

1. Молодша (до 10 років)
2. Середня (11-13 років)
3. Старша (14-16 років)
4. Молодіжна (17-25 років)
5. Змішана

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ

Хореографія

1. Хореографічні колективи представляють не більш ніж 2 композиції (допускається один номер) в номінації і віковій категорії загальною тривалістю не більш ніж 8 хвилин. Колектив має право представити для оцінки журі не більше 4-х номерів (у всіх номінаціях та вікових категоріях);

2. При подачі заявки необхідно надати творчу біографію колективу обов'язково українською мовою, а також якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

3. Критерії оцінок:

  • оригінальність постановки;
  • майстерність виконання;
  • відповідність музичного супроводу;
  • підбір і оригінальність костюмів.

Вокал

1. Вокалісти (солісти, дуети) надають 2 композиції загальною тривалістю не більше 8 хвилин.

2. Вокальні ансамблі надають 2 твори загальною тривалістю не більше 12 хвилин.

3. При подачі заявки необхідно надати творчу біографію вокаліста або колективу обов'язково українською мовою, а також якісну сценічну фотографію в електронному варіанті.

4. Критерії оцінок:

  • діапазон голосу;
  • чистота інтонації;
  • майстерність виконання;
  • сценічність образу;
  • естетика костюмів і реквізиту, культура виконання;
  • відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії вокаліста.

а) Вікові категорії можуть змінюватися залежно від отриманих заявок;

б) Повний вік учасників солістів-виконавців визначається на момент участі у конкурсі;

в) Вікові групи ансамблів заявляються залежно від середнього віку учасників (невідповідність віковій групі може становити не більше 30%);

г) У разі перевищення зазначеного часу журі має право зупинити фонограму;

д) Не допускається виступ вокалістів на конкурсній програмі під фонограму «плюс», крім виступів на відкритому повітрі.

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

  • Носіями фонограм є МD або CD з високою якістю звуку. Рекомендується мати декілька видів носіїв. Кожен звукозапис має бути на окремому носієві із вказівкою назви твору, назви ансамблю (прізвища соліста) і тривалістю звучання даного твору.
  • Подача фонограм звукорежисерові відбувається самостійно за 2 номери до виступу на будь-якому фестивальному заході.

ЖУРІ ФЕСТИВАЛЮ

  • Виступи хореографічних колективів та вокальних виконавців переглядають професійні фахівці з числа заслужених діячів культури, народних артистів, продюсерів.
  • Оргкомітет затверджує склад журі окремо для кожної фестивального майданчика (вокал, хореографія). Рішення журі не обговорюється і перегляду не підлягає.
  • Журі має право присудити не всі призові місця, Гран-прі може не присуджуватися.

НАГОРОДЖЕННЯ І ПРОВЕДЕННЯ ГАЛА-КОНЦЕРТУ

Результати конкурсу оголошуються на заключному Гала-концерті. Нагородження хореографічних колективів та вокалістів проводиться за номінаціями та віковими категоріями, присуджуються дипломи лауреатів І, ІІ, ІІІ ступеню. Кращий хореографічний колектив та вокальний виконавець отримують Гран-прі фестивалю. Учасники фестивалю нагороджуються дипломами, призами та пам'ятними подарунками, а також спеціальними призами.

Допускається дублювання призових місць за результатами конкурсу.

Не всі учасники фестивалю можуть бути включені в програму Гала-концерту. Про участь у Гала-концерті буде повідомлено за день до нього в телефонному режимі керівнику колективу/виконавця.

За рішенням режисера фестивалю з приводу проведення Гала-концерту, хореографічні колективи можуть готувати супровід для вокальних виконавців.

УМОВИ УЧАСТІ

1. Для участі у фестивалі необхідно подати заявку разом з творчої біографією учасника українською мовою і якісну сценічну фотографію в електронному варіанті. Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2011 року на адресу оргкомітету фестивалю:

e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

факс: +38 (056) 374-28-48

пошта: 49107, Україна, м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна, 83, оф. А-5.

2. Прохання вказувати номера в заявці для конкурсу в тому порядку, в якому зручно виступати для вашого колективу. Режисер фестивалю при складанні конкурсної програми буде максимально враховувати ваші побажання.

3. Кількість учасників колективу не обмежена.

4. Для Церемонії відкриття фестивалю хореографічні, вокальні колективи (за бажанням) вказують один номер (з урахуванням сезонної температури). Солісти, які входять до складу колективів, виступають від колективу. Не всі заявлені номери включаються в програму відкриття. Склад учасників та послідовність виступів на відкритті фестивалю затверджує оргкомітет та режисер фестивалю.

6. При заїзді керівник колектива повинен мати список групи (П.І.Б., дата народження, паспортні дані, № с-ва про народження).

ФІНАНСОВІ УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

Фестиваль не є комерційним заходом. Оргкомітет формує фестивальний фонд за рахунок реєстраційних внесків учасників фестивалю та спонсорських коштів для:

  • виготовлення поліграфічної продукції;
  • виготовлення сувенірної продукції;
  • закупівлі призів;
  • забезпечення учасників транспортними перевезеннями під час внутрішніх фестивальних заходів;
  • забезпечення творчої роботи журі і режисерської групи.

Реєстраційний внесок (хореографія, вокал):

соло – 350 грн./чол.

дуети – 300 грн./чол.

колективи – 200 грн./чол.

При виступі соліста також і від колективу, оплата внеску одноразова – відповідно сольному виконанню.

Проживання та 3-разове харчування дітей, керівників та батьків:

1. В санаторії зі зручностями на поверсі

  •  розміщення в 3,4-місних номерах – 160 грн
  •  розміщення в 5,6-місних номерах – 145 грн

2. В санаторії в 2,3-місних номерах зі зручностями в номері

  •  діти – 200 грн
  •  дорослі – 255 грн

Для дорослих супроводжуючих додатково оплачуються транспортні перевезення всередині фестивалю – 70 грн./чол.

Трансфер: Львів-Трускавець – 55 грн./чол.

За бажанням можливий заїзд колективів раніше. На святкові Різдвяні дні плата за проживання та харчування розраховується за вище наведеними тарифами. За бажанням влаштовується святкова вечеря у «Колибі».

За бажанням можлива екскурсія в с. Нагуєвичі до садиби Івана Франка (40 грн./чол.), в зоопарк та на гірськолижні спуски (ціна визначається додатково в залежності від кількості групи).

Вартість участі у майстер-класах буде визначена додатково.

Проживання та харчування одного керівника, супроводжуючого групу понад 15 чоловік, здійснюється за рахунок організаторів.

Сума оплачується/перераховується на розрахунковий рахунок організатора:

ДОГО «ЯСКРАВА КРАЇНА», Р/р 26009001302308 в ПАО «АКТАБАНК», МФО 307394, ОКПО 35862919 З формулюванням: забезпечення участі у фестивалі (вказати назву колективу чи прізвище виконавця).

ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ

8 січня Неділя

Приїзд колективів, розміщення, знайомство з м. Трускавець. Святковий концерт у Храмі Св. Покрови. «Вечір друзів» фестивалю, дискотека для учасників.

9 січня Понеділок

Урочиста хода учасників і Церемонія відкриття фестивалю на Центральній площі міста. Ігровий квест містом. Концерт на відкриття фестивалю в одному із концертних залів м. Трускавець (склад учасників і програма концерту визначається режисером фестивалю).

10 січня Вівторок

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – І блок (2 жанрових майданчика). Вільний час, за бажанням – екскурсії, майстер-класи

11 січня Середа

Репетиції, конкурсний перегляд виступів хореографічних колективів і вокалістів – ІІ блок (2 жанрових майданчика). Вільний час, за бажанням – екскурсії, майстер-класи. Методична підсумкова нарада керівників і членів журі фестивалю.

12 січня Четвер

Підготовка до Гала-концерту. Заключний Гала-концерт і нагородження переможців фестивалю.

13 січня П'ятниця

Вільний день, роз'їзд колективів.

ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ВІДКРИТИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС

ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ

«ЯСКРАВА КРАЇНА» В ТРУСКАВЦІ – 2012»

ЗАЯВКА

Назва колективу /ПІБ учасника_________________________________________________________

Країна, область, місто _________________________________________________________________

П.І.Б. Керівника______________________________________________________________________

Кількість учасників фестивалю _______(загальна), з них ________(дів.)________(хлоп.)

Кількість супроводжуючих ____(загальна), з них ________(жін.)_________(чол.)

Кількість керівників _________(загальна), з них _________(жін.)_________(чол.)

Загальна кількість групи_______________________________________________________________

Контактний телефон керівника (моб., інш.)________________________________________________

Адреса з вказівкою індексу _____________________________________________________________

Факс________________________________________________________________________________

e-mail_______________________________________________________________________________

Місто прибуття _________________Дата, час, № поїзду, вагону ______________________________

Місто від'їзду___________________Дата, час, № поїзду, вагону ______________________________

Категорія поселення __________________________________________________________________

Кількість осіб для трансферу Львів-Трускавець ____________________________________________

Разом із заявкою надається творча біографія учасника обов'язково українською мовою і якісна сценічна фотографія в електронному варіанті.

Деталі харчування в день приїзду та від’їзду

Дата

Сніданок

Обід

Вечеря

День приїзду

День від’їзду


Прохання вказувати номери для конкурсу в тому порядку, в якому зручно для вашого колективу

Номери хореографічного колективу для перегляду журі

Назва номеру

Номінація

Вікова категорія

Тривалість

Кількість учасників

1

2

3

4


Конкурсна програма вокалістів

Назва номеру

Номінація

Вікова

категорія

Тривалість

Автор слов та музики

1

2


Номер для концерту відкриття (за бажанням)

Назва номеру

Номінація

Вік учасників

Тривалість

Кількість учасників

1


Номер на Церемонію відкриття фестивалю (за бажанням, враховуючи зимовий сезон, сцена на відкритому повітрі)

Назва номеру

Номінація

Вік

учасників

Тривалість

Кількість

учасників

1



Подача заявок здійснюється до 10 грудня 2011 року.

Заявки на участь направляються в Оргкомітет фестивалю на: e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.,

Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., факс (056) 374-28-48 або поштою за адресою 49107, Україна,

м. Дніпропетровськ, вул. Високовольтна 83, оф. А-5.