Пограма «GRAND FESTIVAL» - 2020

 Завантажити програму фестивалю

VI МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС

«GRAND FESTIVAL»

21.06-28.06.2020

м. Пезаро, Італія

Фестивальний проект, який проходить на істинно італійському курорті Пезаро, в середньовічній фортеці "Costanza", ось уже п'ятий рік поспіль збирає найталановитіших і цілеспрямованих артистів. Неймовірні відчуття від виступу в стінах фортеці XIV століття, професійне італійське журі, призовий фонд від спонсорів - головні особливості V Міжнародного конкурсу "Гранд Фестиваль".

 

Фестиваль проводиться за підтримки:

  • Мерії м. Пезаро;
  • Громадської організації "La vie En Rose";
  • Громадської організації "Фестивальний центр".
  • Громадської організації «Яскрава Країна»

Фестивальна програма:

  • Конкурсні виступи
  • Виступи на міських майданчиках.
  • Відвідування республіки Сан-Марино.
  • Майстер-класи.
  • Професійне італійське журі.
  • Міська хода.
  • Арт-квест.

Програма складається з конкурсних днів і днів, наповнених різноманітними мистецькими заходами, майстер-класами від членів журі та організаторів, в яких можуть брати участь не тільки учасники фестивалю, а й супроводжуючі, які приїхали разом з колективом або солістом.

21 червня. Виїзд автобусом з Ужгорода. Переїзд. Транзитна ніч на території Угорщини. Вечеря.

22 червня. Переїзд в Пезаро. Розміщення в готелі, реєстрація, відпочинок.

23 червня. Відкриття VІ Міжнародного Конкурсу «Гранд Фестиваль» (Rocca Costanza). Конкурсна Програма VІ Міжнародного Конкурсу «Гранд Фестиваль».

24 червня. Міська хода учасників фестивалю. Церемонія нагородження. Закриття VІ Міжнародного Конкурсу «Гранд Фестиваль» (Rocca Costanza). Дискотека.

25-26 червня. Фестивальні заходи. Екскурсійна програма. Відпочинок на Адріатичному узбережжі.

27 червня. Від'їзд учасників. По дорозі заїжджаємо в Болонью на екскурсію. Переїзд в Угорщину. Ночівля в готелі на території Угорщини. Вечеря.

28 червня. Переїзд з Угорщини в Україну. Прибуття в Україну.


Увага!

У програмі можуть бути зміни або коригування за рішенням Організаторів.

Вартість участі НА ГРУПУ 40 ОСІБ
 + 2 КЕРІВНИКИ БЕЗКОШТОВНО

ПРОГРАМА ДЛЯ АВТОБУСНОГО ПЕРЕЇЗДУ

430 ЄВРО / чол

Для групи менше 40 осіб буде проведено перерахунок.

ПРОГРАМА ДЛЯ АВІА ПЕРЕЛЬОТУ

210 ЄВРО / чол
Для групи менше 40 осіб буде проведено перерахунок.

У вартість входить:

- проїзд автобусом зі Львова / Ужгорода за програмою;

- проживання в готелі 3 *;

- 3-разове харчування в готелі протягом фестивалю з 05.06 вечеря - 11.06 сніданок;

- сніданки і вечері в готелі в Угорщині;

- екскурсійна програма (оглядова екскурсія по Пезаро, відвідування Сан-Марино, Болонья);

- кожне 21-е місце безкоштовно і пільгові умови для керівників.

У вартість входить:

- проживання в готелі 3 * (5 ночей);

- 3-разове харчування в готелі протягом фестивалю;

- кожне 21-е місце безкоштовно і пільгові умови для керівників.

Додатково оплачуються:

- Авіа переліт;

- трансфер: аеропорт - готель - аеропорт;

-екскурсійна програма (оглядова екскурсія по Пезаро, відвідування Сан-Марино, Болонья);

- факультативні екскурсії за бажанням, вхідні квитки в музеї та інше (Урбіно, Градара);

- медична страховка;

-фестивальний внесок

- участь у додатковій номінації:

солісти, дуети, тріо доплачують по 10 євро з учасника.

колективи (4 і більше учасників) доплачують по 5 євро з учасника.

Додатково оплачуються:

- факультативні екскурсії за бажанням, вхідні квитки в музеї та інше (Урбіно, Градара);

- медична страховка;

-фестивальний внесок;

- участь у додатковій номінації:

солісти, дуети, тріо доплачують по 10 євро з учасника.

колективи (4 і більше учасників) доплачують по 5 євро з учасника.

 

Фестивальний внесок:

  • Солісти, дуети, тріо - 40 євро з учасника.
  • Колективи (4 і більше учасників) - 25 євро з учасника.
    Заявки солістів, дуетів, ансамблів подаються окремо. Допускається участь в декількох номінаціях за додаткову плату.

     За участь у додатковій номінації:

  • Колективи доплачують по 5 євро з учасника.
  • Тріо, дуети та солісти доплачують по 10 євро з учасника.

 

Для участі в GRANDFEST необхідно:
 

  1. надіслати заявку ВСТАНОВЛЕНОГО ЗРАЗКА. подача заявок здійснюється до 15 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ НА e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
  2. Разом із заявкою вислати . Підписане ЯКІСНЕ сценічне ФОТО.
  3. Разом із заявкою вислати. Підписане ЯКІСНІ КОНКУРСНІ ФОНОГРАМИ.
  4. Надіслати список групи.
  5. Участь у фестивалі підтверджується ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ВНЕСЕННЯ ПЕРЕДОПЛАТИ в розмірі 1000 євро за колектив ДО 30 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ на р / р оргкомітету фестивалю.

    У разі відмови учасника від участі в конкурсі передоплата не повертається.