Положення фестивалю-конкурсу

 Завантажити положення конкурсу

VI МІЖНАРОДНИЙ ФЕСТИВАЛЬ-КОНКУРС

«GRAND FESTIVAL»

21.06-28.06.2020

  1. Організатори та партнери:

     Фестиваль проводиться за підтримки:

  • Мерії м. Пезаро;
  • Громадської організації "La vie En Rose";
  • Громадської організації "Фестивальний центр";
  • Громадської організації «Яскрава Країна»
  1. Основні поняття, що використовуються в положенні.

Учасник - фізична особа, що сплатила участь у Фестивалі згідно п.4 цього Положення.

Соліст - учасник Фестивалю, який оплатив участь у Фестивалі згідно п.4 цього Положення, який подав заявку для особистого виконання номера;

Дует - учасники в кількості двох осіб, кожен з яких оплатив участь у Фестивалі згідно п.4, які подали одну заявку для виконання номера дуетом;

Тріо - учасники в кількості трьох чоловік, кожен з яких оплатив участь у Фестивалі згідно п.4, які подали одну заявку для виконання номера тріо;

Ансамбль - група учасників, кожен з яких оплатив участь у Фестивалі згідно п.4 цього Положення, що подала одну заявку для виконання номера, складова єдиний колектив, який виступає на сценічних майданчиках Фестивалю як єдине ціле;

Колектив - група об'єднаних спільною діяльністю в рамках одного закладу учасників, кожен з яких оплатив участь у Фестивалі згідно п.4 цього Положення, які виступають на сценічних майданчиках Фестивалю;

Номінація - тематична позиція при визначенні спрямованості діяльності учасника (-ів);

Заявка - добровільне, сформований і оформлене на сайті волевиявлення учасника (-ів) про участь у Фестивалі.

  1. Мета та завдання ФЕСТИВАЛЮ.

Відродження, збереження і розвиток національних культур.

Виявлення та підтримка найбільш обдарованих і перспективних творчих колективів.

Встановлення творчих контактів, зміцнення міжнародних зв'язків і співробітництва через дитячу творчість.

Формування творчого потенціалу підростаючого покоління.

Створення умов для підтримки та розвитку творчого спілкування дітей і молоді.

Залучення до співпраці з творчими колективами провідних фахівців культури і мистецтва, обмін досвідом.

Підвищення професійної майстерності і кваліфікації керівників, педагогів творчих колективів і виконавців.

Організація активного відпочинку і фізичного оздоровлення дітей і молоді.

  1. УМОВИ УЧАСТІ.

4.1. Порядок проведення фестивалю.

Колективи та солісти подають заявки на участь.

Фестиваль ділиться на дві частини: конкурсний показ і фестивальний показ дитячої творчості.

Допускається участь в декількох номінаціях за додаткову плату.

Для номінації образотворче мистецтво створений окремий склад журі, і всі представлені роботи беруть участь в конкурсі.

Фестивальний збір:

  • солісти, дуети, тріо - 40 євро;
  • колективи (4 і більше учасників) - 25 євро.
  • Заявки солістів, дуетів, ансамблів подаються окремо. Допускається участь в декількох номінаціях за додаткову плату.
  • За участь у додатковій номінації:
  • солісти, дуети, тріо доплачують по 10 євро з учасника.
  • колективи (4 і більше учасників) доплачують по 5 євро з учасника.

4.2. Дати та місце проведення.

Відповідно до програми Фестивалю.

4.3. Учасники.

Вік учасників конкурсної програми від 5 років. Учасники конкурсної програми діляться на вікові категорії відповідно до номінацій. Відповідна вікова категорія вказується при заповненні творчої заявки.

4.4. Номінації.

Хореографічний жанр (ансамблі, тріо, дуети та соло):

  • класична хореографія;
  • народна хореографія;
  • народно-стилізована хореографія;
  • сучасна хореографія;
  • естрадна хореографія;
  • дитячий сюжетно-ігровий танець;
  • вуличні напрямки (hip-hop, хаус, техно, диско, стріт, електрик бугі, брейк-данс, поп локінг і інші вуличні стилі);
  • історико-побутовий танець.

Учасники представляють на конкурс один номер в одній номінації та в одній віковій категорії. Тривалість номера не повинна перевищувати чотири хвилини.

Фольклорно-етнографічний жанр.

Вік не обмежений. Представляють одну постановку, створену на основі фольклору, народних (регіональних, місцевих) звичаїв і обрядів. Тривалістю не більше десяти хвилин.

4.5. Критерії оцінювання:

хореографія - тематика і підбір репертуару; виконавська майстерність; постановка номера і оригінальність; костюми і реквізит; артистизм і виразність;

фольклор - тематика і підбір репертуару; виконавська майстерність; постановка номера і оригінальність; костюми і реквізит; артистизм і виразність.

4.6. Журі.

Для оцінки конкурсних виступів створюється компетентне журі, до складу якого входять провідні діячі культури і мистецтва.

Розподіл призових місць у конкурсній програмі проводиться на підставі протоколу журі та кількості набраних балів по конкурсній програмі. Рішення журі остаточне і обговоренню не підлягає! Голова журі має право +1 голоси при виникненні спірної ситуації. Члени журі не мають право розголошувати результати конкурсу до офіційного оголошення. Програму виступів і Гала-концерту визначає режисерсько-постановочна група. Програма є остаточною і обговоренню не підлягає.

4.7. Нагородження.
Рішенням компетентного журі в кожній номінації з урахуванням вікової категорії визначаються лауреати 1, 2, 3-го ступеня і дипломанти 1, 2, 3-го ступеня, які нагороджуються дипломами та пам'ятними сувенірами. Журі має право не присуджувати призове місце, присуджувати два призових місця, призначати додаткові заохочувальні призи. Журі може розділити звання лауреата або дипломанта між кількома учасниками, а також не присудити його нікому. Кожен колектив нагороджується кубком учасника Фестивалю.

Сертифікати, Кубки «Кращих», Кубок «Гран-Прі», вручаються за рішенням членів журі фестивалю.

4.8. Технічні вимоги.

Запис фонограми повинна бути:

на флеш-носії з ідеальною якістю звуку, в назві треку повинно бути зазначено: назва колективу (ПІБ соліста), назва номера, хронометраж;

вислана не пізніше, ніж за чотирнадцять днів до початку Фестивалю на e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Увага! При собі обов'язково мати копії фонограм.

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ВИМОГИ.

У фестивалі беруть участь творчі колективи та солісти, які подали творчу заявку за тридцять днів до початку фестивалю і отримали підтвердження про реєстрацію заявки від організаторів. Списки учасників і керівників повинні бути спрямовані організаторам і містити наступну інформацію: П.І.Б. (лат. Буквами по паспорту), дата народження, номер і серія паспорта, домашню адресу, контактний телефон.

Організації, що делегують учасників, або самі учасники оплачують проїзд, проживання, харчування та внесок на розвиток фестивалю. Керівник колективу несе відповідальність за життя і здоров'я дітей. Невиконання умов положення тягне виключення з числа учасників фестивалю.

Всі матеріали (аудіо, відео та друкована продукція), створені на фестивалі, організатори вважають своєю власністю, і мають право використовувати і поширювати інформацію на свій розсуд без виплати гонорару учасникам.

  1. ПРОГРАМА ФЕСТИВАЛЮ.
  • Урочиста церемонія відкриття.
  • Професійний конкурс.
  • Гала-концерт.
  • Урочиста церемонія нагородження та закриття фестивалю.
  • Семінари та конференції для керівників.
  • Майстер-класи для дітей і керівників.
  • Екскурсійна програма.